ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן איכותי לישון שנת ישרים

חשיבות מזרן איכותי גדולה על אף קצב החיים התזזיתי של העידן המודרני,כולנו זקוקים לשינה ורובינו ממעיטים בחשיבותה ו/או ישנים מעט מידי. גוף האדם אינו יכול להתקיים ללא שינה. כל מי שחווה על בשרו תקופה של נדודי שינה, חלומות רעים, “שינה קלה” ויקיצות בלתי פוסקות, קם בבוקר טרוט עיניים, בוודאי יודע כיצד תנהל יום שלאחר שינה לא איכותית: עצבנות, רגישות יתר, חוסר סבלנות, חוסר ריכוז, ובקיצור: איכות השינה שלנו מקרינה חד משמעית על איכות תפקודנו במהלך היום. מובן שישנן סיבות שונות שיש להן חלק מאיכות השינה שלנו, לרבות מצבים פסיכולוגיים. יחד עם זאת, אין להקל ראש בתפקידם של מזרנים בנושא זה. גם אם אתם בעלי כושר שינה טוב (אינכם מתעוררים בקלות מכל תזוזה או רחש), אינכם מוטרדים במיוחד, ויש לכם את האפשרות לישון שינה רצופה (למשל, אתם לא מטופלים כרגע בתינוקות…) ובכל זאת את ישנים שינה טרופה, לוקח לכם הרבה זמן להירדם, אתם מרבים להתעורר במהלך הלילה ובבוקר קמים כאילו “לא עצמתם עין- זה הזמן לבדוק על איזה מזרן אתם ישנים והאם הגיע הזמן להחליפו במזרן חדש ואיכותי.

חשיבות השינה בקרב תינוקות וילדים

הורמון הגדילה המופרש בגיל הינקות והילדות מופרש בזמן השינה. גופם של ילדים ופעוטות גדל, מתפתח ומתעצב בזמן השינה- על אחת כמה וכמה שעל חתך הגילאים הזה לישון ללא הפרעות מיותרות ובתנאים נוחים ומפנקים. “קמפ דויד” מייצרת מזרני ילדים המתאימים לבמה השלד של גילאים אלה ולצרכי השינה שלהם. אין להקל ראש בחשיבותם של מזרני ילדים.

מזרן קפיצים

מזרן קפיצים יכול להיות כזה המכיל מערכת מולטי סיסטם המסייעת למזער תנועות וטלטלות של בני הזוג, או מערכת של קפיצי פוקט (קפיצים מבודדים) המותאמים לגופכם ומספקים לו תמיכה מרבית. כך או כך, מזרן קפיצים שהקפיצים שלו עשויים בחומרי גלם פשוטים וזולים הוא בעל תוחלת חיים קצרה למדי, וכך או כך אינו תומך כראוי בגופכם, ומכאן שאתם עלולים למצוא את עצמכם קמים בבוקר עם כאבי גב, צוואר תפוס וכדומה. אם מזרן קפיצים הוא האהוב עליכם, חשוב שתקפידו לרכוש מוצר איכותי בלבד. הוא גם יפנק אתכם לאורך זמן וגם יספק לגופכם תמיכה נאותה ושינה עמוקה ואיכותית.

 

ראו גם: מזרון זוגי

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות