ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן קפיצים – כל אחד והמזרן המועדף עליו

מזרן קפיצים – כל אחד והמזרן המועדף עליו

בעת בחירת מזרן, חשוב שכל אחד יהיה מודע להבדלים בין שני סוגי המזרנים העיקריים המוצעים עבורו – מזרן קפיצים ומזרן ללא קפיצים. מזרן קפיצים תומך בגוף באמצעות הראשים של הקפיצים – כל קפיץ אמור לתמוך באיבר אחר בגוף בהתאם למשקל האיבר – על גבי השכבה הזאת, מותקנת שכבה נוספת, שהיא שכבה אשר מקנה את תחושת הנוחות בעת השכבה על גבי המזרן. במזרן ללא קפיצים אין ראשי הקפיצים התומכים בגוף, אך גם לו יש את היתרונות שלו. כך שהדרך הכי טובה לקבל את ההחלטה, אחרי הבנת ההבדלים בין מזרן קפיצים למזרן ללא קפיצים, היא פשוט לנסות את שני הסוגים ולהחליט איזה סוג יותר נוח לכם. לא משנה איזו החלטה קיבלתם, ישנם עוד פרמטרים אשר אמורים להשפיע בסופו של דבר על ההחלטה באיזה מזרן לבחור – כלומר, במידה והחלטתם לבחור במזרן קפיצים, זאת ממש לא ההחלטה היחידה אותה אתם אמורים לקבל בהליך הבחירה.

מזרן קפיצים – פרטים נוספים אשר ישפיעו על הליך הבחירה

אם החלטתם לדוגמא, שאתם מעדיפים מזרן קפיצים, יהיו לכם עוד מספר פרמטרים שחשוב שתיקחו בחשבון בהליך קבלת ההחלטה ובין היתר:  החומרים מהם עשוי המזרן, עובי המזרן, רמת הקשיחות של המזרן, החברה אשר עומדת מאחוריו – ישנם מותגים אשר נחשבים למובילים ובעלי שם בתחום וישנם כאלו שהינם פחות מוכרים. גם למחיר תהיה בדרך כלל השפעה על ההחלטה – זה אומנם לא כלל ברזל שמזרן איכותי גם חייב לעלות הרבה, אבל יחד עם זאת, כדאי לערוך סקר מעמיק ולהבין את טווח המחירים של מזרנים – הסקר יאפשר לכם להבין מה גובה התקציב אותו כדאי לכם להקצות לצורך המטרה שתהיה בסופו של דבר לרכוש מזרן איכותי ומתאים, אשר ישמש אתכם במשך שנים – חשוב מאוד, לשים דגש על נושא האיכות של אותו המזרן.

מזרן קפיצים בהחלט יכול להוות כבחירה החכמה ביותר שתוכלו לעשות, כשאתם חושבים על מזרנים, יחד עם זאת, מומלץ לשקול גם את כל שאר ההחלטות אותם אתם צריכים לקחת בחשבון בהליך בחירת מזרנים. בסופו של דבר, הבחירה אותה תבצעו תשפיע גם על איכות השינה שלכם, גם על הבריאות שלכם וגם על איכות החיים שלכם בכלל – מהסיבות הללו, בהחלט מדובר בהחלטות אשר מצריכות מתן תשומת לב.

ראו גם: מזרונים

מזרן קפיצים

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות