ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרנים ללא קפיצים - זוגי

מזרנים ללא קפיצים זוגיים עשויים למעשה במערכת משולבת של ספוגים בעלי דרגות קושי שונות. מזרן ספוג נחשב לכאורה כמזרן פשוט וזול אך מחיריו משתנים לפי מספר פרמטרים גודל, עובי צפיפות וקושי.

מציג 1–16 מתוך 32 תוצאות

קיבלתם החלטה משותפת לרכוש מזרנים ללא קפיצים זוגי, זו רכישה לא קלה שהרי היא מבוצעת פעם בעמה שנים רבות וחשוב שלא למהר בנושא. חשוב מאד להבין כי דרגת קשיחות של מזרנים משפיעה מאד על אורח החיים ויש הטוענים כי ככל שהמזרנים קשיחים יותר כך הם תורמים לבריאות הגב יותר. ולכן חשוב תהיו בטוחים כי אתם בוחרים במזרן הכי טוב עבורכם ועבור הגוף שלכם. הדילמה הראשונית בבחירת מזרון הוא הסוג ויש הטוענים שבחירת מזרנים ללא קפיצים זוגי זה הפתרון המושלם עבורם.
מזרנים ללא קפיצים זוגי, זה תחום נרחב ויצרני המזרנים הללו מייצרים מספר רב של דגמים בעלי קשיחות ורכות משתנים ומותנה בטיב המזרנים ואיכות חומרי הגלם.
מזרנים ללא קפיצים זוגי מיוצרים בכל מיני מילויים של ספוגים. ספוג לבן (רך) נחשב לבעל איכות בינונית, ספוג כחול (קשיח) וספוג סגול (רך) הם בעלי איכות טובה ואילו מזרן עשוי ספוג צהוב נחשב לאיכותי יותר.
בשנים האחרונות החלו מתוך חשיבה והנדסת אנוש לייצר גם מזרנים ללא קפיצים זוגי אורטופדיים. אלו נחשבים מזרנים אלסטיים המותאמים כמעט באופן מושלם לצרכי הלקוח, לתנוחות השינה וכו’. בגדול מזרנים ללא קפיצים זוגי יוצרו כך שיתנו תמיכה מושלמת לגופנו ולנוחות אופטימלית ככל הניתן. המזרנים מאופיינים משכבות שונות של ספוגים כאשר השכבה העליונה זו שבאה במגע עם גופנו משתנה בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוח.

מזרנים ללא קפיצים – זוגי מבית קמפ דויד

מתוך ראיה נרחבת לנושא איכות השינה חברת קמפ דויד, חשבה על כל הפרמטרים הללו והחלה בייצור, ייבוא ושיווק מזרנים ללא קפיצים זוגי בכל הצורות והגדלים ובמידת קשיחות משתנה. לחברה צוות עובדים מיומן מנוסה ומומחה בתחום המזרנים ואיכויות השינה, כך שבעזרתם ובהתאם לצרכים שלכם תוכלו להתאים עבורכם את המזרון ללא קפיצים זוגי המושלם ביותר. החברה תצמצם עבורכם את האפשרויות למנוע בלבול וטעות בבחירה. ותלווה אתכם באחריות ובשירות במהלך קבלת ההחלטה והבחירה וכן גם לאחר הרכישה לאורך שנים כחלק מהאג’נדה של החברה.

צרו עימנו קשר

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות