ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מתי נכון להחליף מזרונים?

לעתים מגיע הרגע שזה פשוט נכון להחליף מזרונים. לעתים ניתן לגלות שהגיע הרגע כיוון שמסתכלים על תגית המזרון ורואים שרשום שם תאריך רכישתו (אם לא כתוב אפשר שזה יהיה משעשע לנסות ולכתוב על התגית של המזרון הבא), ולגלות שעברו שבע עד עשר שנים מרכישתו. ואז אפשר לתהות, האם זה הזמן הנכון?

 

מתי נכון להחליף מזרונים?

אנחנו לא רוצים סתם להחליף מזרונים. אם נקנה מזרון טוב, מה הטעם להחליף אותו? הרי אנחנו רוצים להישאר אתו כמה שרק רלוונטי. אלא שלעתים פשוט נגמר הזמן של להיות יחד עם המזרון. אנחנו מכירים את זה מכל מיני סיטואציות בחיים. גם קשר שהתחיל טוב, שהתאים בדיוק, לפתע העלה עובש, לכלוך, קרס בכל מיני מקומות והרגיש לא בדיוק מתאים. ואז, גם אם הייתה היאחזות באותו קשר ישן ותחושה שהוא אמור להתאים כי השקענו בו והתרגלנו אליו, עדיין אפשר לזהות את הסימנים לכך שהוא כבר לא תומך ואינו מתאים. זה כנראה יהיה השלב הנכון להיפרד ממנו ועם זאת זו החלטה אינדיבידואלית שכן מזרון אינו קשר וסביר שאם הוא התבלה אז הוא התבלה ולא יהיה קאמבק. אלא אם כן פיות המזרן החליטו להיות מעורבות.

 

איך יודעים שהגיע הרגע להחליף מזרונים?

בדומה לפסקה הקודמת, נגיד שישנם סימנים. אחד מהם הוא למעשה התרככות המבנה של המזרן. באם מזרונים חדשים יכולים לתמוך את המבנה של עצמם, כדרך חוזק וגמישות החומר שלהם, הרי שכאשר הם מאבדים את החוזק והגמישות הזאת, והם מגיבים לכוחות המופעלים עליהם – הם יכולים לקרוס. ואז, במקום לתת תמיכה לגוף ששוכב עליהם, הם דווקא מאפשרים לו לשקוע בכל מיני שקעים ובליטות במזרון. וזה לא אמור להיות נוח או אורתופדי במיוחד למי ששוכב עליהם. כך שאם המזרן איבד את החוזק המבני שלו והחל לצנוח במידה כזו או אחרת סביר שזו הזמנה לשקול את אפשרותו לתמוך בגוף ישן ושוכב על פיו.

 

מה הסיבות לשקיעתם של מזרונים?

ישנן סיבות שונות עבורן מזרונים יכולים להחליט לשקוע ולאבד מחוזק המבניות שלהם. באם הם עשויים לפחות בחלקם מחומרי כותנה, קצף, סיבי עץ, וכיוצא בזה – אפשר שתהיה להם אפשרות להתרכך עם הזמן. וההתרככות הזאת היא זו שאמורה לאפשר לכל המבנה לקרוס עם הזמן. נכון הדבר באם מדובר במזרון שקיבל עומס רציף לאורך זמן – כמו גוף ששוכב עליו כמה שעות בלילה מדי לילה, או באם יש עליו רהיט כבד, וכיוצא בזה.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות