ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מיטת יחיד בהתאמה לצרכים שלכם

דגשים לביצוע רכישת מיטת יחיד

איכות השינה לכל אדם ואדם חשובה מאין כמוה. מרבית הזמן מחיינו אנו מבלים בשכיבה ושינה על מיטה זוגית או מיטת יחיד.

אין ספק שהמודעות לאיכות השינה שמה דגש בעיקר על בחירת מזרן איכותי ובריא שיספק לכם את התמיכה הנכונה ואת איכות השינה הבריאה בין אם על מיטה זוגית או מיטת יחיד.

מודעות זו חלה למעשה על כל בני הבית ולאו דווקא על מבוגרים. כבר מגיל צעיר חשוב לדאוג שגם הילדים הישנים על מיטת יחיד ישנו על מזרון יחיד איכותי, עמיד וטוב המעניק תמיכה מלאה ואחידה לחלקי הגוף השונים ומונע אפשרויות בעתיד של כאבי גב וחלקים נוספים.

כדי לרכוש מיטת יחיד, חשוב בהחלט לשים את הדגש לא רק על הנוחות והאסתטיקה, או על סגנון הריהוט. מן הסתם עיקר ההחלטה בבחירת מיטה היא סוג המזרן המונח עליו.

כשהחלטתם לעשות את הצעד ולגשת לחנות המזרנים לבחור מבין שלל מזרני היחיד מזרון עבורכם או עבור ילדכם, חשוב לבצע בדיקה יסודית של סוג המזרן, עם קפיצים, ללא קפיצים, קפיצים מבודדים, שכבת ספוג עשויה לטקס חומר טבעי או ויסקו המיוצר מפולימרים שונים המתאימים את מבנה המזרון לגוף המשתמש.

מיטת יחיד

 

בבחירת מיטת יחיד, חשוב לבדוק את איכות המזרון בעיקר בתנוחות השינה הרגילות שלכם או של ילדכם וכמובן, לבדוק מספר סוגים עד שתמצאו את המזרן שמתאים לכם בדיוק, חשוב מאד להבין כי דרגת קשיחות של מזרנים משפיעה מאד על אורח החיים ויש הטוענים כי ככל שהמזרנים קשיחים יותר כך הם תורמים לבריאות הגב יותר. כמו כן, חברות רבות מספקות דרגות קשיחות שונות לכל סוג מזרני היחיד, התייעצו עם אנשי המקצוע בחנות ובחרו את מזרני היחיד למיטת היחיד שלכם בהתאם לצרכים והתחשבות במחיר.

חברת קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע”מ, מתמחה בייצור מזרונים אורתופדיים מכל הסוגים והמידות למיטת יחיד, זוגית ומיטה + חצי, תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם המובילים בתחום. תוך עמידה בכל התקנים והסטנדרטים מהגבוהים ביותר. החברה תספק לכם מיטת יחיד עם מזרן איכותי לבחירתכם בהתאמה אישית במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

בחברת קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע”מ, תוכלו למצוא עשרות רבות של מיטות יחיד עם מזרני יחיד מסוגים שונים של חומרי גלם ודרגות קשיחות.

לחברה צוות מומחים היודעים להתאים לכל דורש מזרני יחיד בעלי אופי מותאם אישי לצרכי הלקוח. השירות הניתן בחברה אכפתי ומתחשב ומציע לכם ליווי אישי בקבלת ההחלטה הטובה ביותר שתשרת אתכם לאורך שנים ארוכות ולשביעות רצונכם.

מיטת יחיד עם מזרן איכותי, קונים רק בחברת קמפ-דויד.

החברה מעניקה אחריות מאלה על המזרונים שלה בהתאם לתנאי החברה, מאפשרת התנסות למשך 30 יום ואף מבצעת עסקאות טרייד אין של החלפת מיטת יחיד ישנה בחדשה.

איכות השירות, טיב המוצר והיחס האדיב והמקצועי הם, שהופכים את החברה למובילה בתחומה ואתם נהנים מחוויית קניה מושלמת ומשתלמת לאיכות שינה בריאה ומקיימת.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות