ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרני לטקס באיכות הגבוהה ביותר

מזרני לטקס בהתאמה למבנה הגוף

בחירת מזרן איכותי בעל תמיכה נכונה וחומר גלם נעים למגע ובריא היא החלטה לא פשוטה. בשנים האחרונות נחשבים מזרני לטקס למזרנים מובילים בתחום ומעניקים לכם איכות שינה בריאה ומקיימת. כדי לבחור מזרני לטקס חשוב לדעת את היתרונות לפני כל החלטה. לטקס אינו סתם חומר גלם ליצור מזרנים, מדובר בשכבת חומר אלסטי העשוי ומופק מעץ הגומי ולמעשה חומר טבעי בעל תכונות ייחודיות רק לו. מזרני לטקס מובנים על מגוון רחב של מזרונים עם קפיצים וללא קפיצים השכבה באה כמצע עליון של המזרון מתחת לבד העוטף את כל המזרון.

במזרני לטקס אתם בוחרים במצע הטוב ביותר לגוף על מנת להעניק לגוף תחושת פינוק ונינוחות מושלמת לפי תנוחת השינה בה אתם מורגלים. היתרון של שכבת הלטקס במזרנים אלו היא התאמה מושלמת למבנה הגוף ולתנוחת השינה מרגע השכיבה ועד הקימה כאשר השכבה מעניקה לכם את המצב הכי טוב שאפשר בשינה בריאה תומכת ונכונה.

כיום ניתן לרכוש מזרני לטקס הבאים בגדלים שונים ובדגמים שונים. כשתגיעו לחנות המזרנים חשוב להתאים את מזרני הלטקס עם השכבה הנכונה המותאמת למשקל הגוף של המשתמש. ככל ששכבת הלטקס עבה וגבוהה יותר כך היא מותאמת לבעלי משקל כבד יותר. השילוב המנצח הזה בעצם יוצר את הפתרון המושלם לשינה איכותית ובריאה. שכבת הלטקס העשויה מחומרים טבעיים מתאימה גם לבעלי בעיות בדרכי הנשימה ומונעת תופעות לוואי.

פאוור מגנט לטקס
פאוור מגנט לטקס LATEX

חברת קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע”מ, מתמחה בייצור מזרונים אורתופדיים מכל הסוגים והמידות ומשווקת לכם גם מזרני לטקס איכותיים העומדים בכל התקנים והדרישות מהמחמירות בעולם. כל המזרנים מיוצרים וחלקם מיובאים תוך שיווק בלעדי של החברה ומתן אחריות עד 20 שנה על המזרנים כאשר צוות המומחים של החברה ידע להתאים עבורכם את המזרון המושלם מבין מבחר מזרני הלטקס על פי הנתונים והצרכים שלכם כולל התקציב העומד לרשותכם. צוות המומחים ימקד ויצמצם עבורכם את הבחירה כך שתקבלו את המוצר הטוב ביותר ברמה הגבוהה ביותר.

חשוב להדגיש כי מזרני לטקס בחברת קמפ דויד עשויים בסטנדרטים ובאיכויות מהגבוהים ביותר. החברה מאפשרת לכם להתאים מזרני לטקס במידות הרצויות לכם וברמות גימור ואיכות ללא פשרות. כחלק משירותי החברה, תוכלו לקבל את מזרני הלטקס לניסיון של 30 יום בהתאם לתנאי החברה. החברה מעניקה לכם אחריות ושירות לאורך שנים. וכן מבצעת עסקאות טרייד אין לנוחיותכם.

אם גם אתם רוצים ליהנות מאיכות שינה מפנקת ובריאה? היכנסו לאתר החברה ברשת או תגיעו לאולם התצוגה ותיהנו מיחס מקצועי שירות אדיב ואיכותי במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים. כי חווית הקניה בקמפ דיויד ישראל תעשיות מזרנים בע”מ, מושלמת ומשתלמת.

 

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות