ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרני ילדים – כיצד לבחור?

מזרני ילדים הם בחירה חשובה בהרכבת חדר השינה והמיטה של ילדכם. ילדיכם יבלו עליהם שעות רבות מדי יום, ולכן מזרני ילדים צריכים להיות בטוחים, נוחים, ולתמוך בהם ובתהליך הגדילה שלהם בצורה טובה ובטוחה.

אחד הדברים הכי חשובים הוא קודם כל לשים לב לבטיחות המזרן, ולהרכב החומרים שיש בתוכו. המזרנים מלווים את ילדכם כמחצית מיומו, ולכן הם חייבים להיות בטוחים עבורו. כדאי לשים לב לחומר ממנו עשוי המזרן שיהיה בטוח, ומחומרים שאין סכנה שיתלקחו. גם ציפוי המזרן צריך להיות בטיחותי עבורם.

מזרני ילדים עדיף לקנות קשים, ולא רכים, כדי לתמוך בגדילה של הילדים, ולעזור לעצמותיהם לגדול בצורה ישרה. חשוב מאוד לשים לב שהמזרן קשיח, אבל לא מדי, שנוח לשבת ולשכב עליו, ושהוא חוזר לעצמו בצורה טובה אחרי שקופצים עליו, כי ילדים אוהבים לעמוד ולקפוץ על מזרני ילדים שלהם. אם הילד שלכם כבר מבין, אפשר להשכיב אותו על מזרנים שונים ולשאול אותו מה נוח לו ביותר. רוב מזרני ילדים עשויים מקצף מוקצף וקשיח שעמיד במשך שנים רבות. מומלץ לוודא כי המזרן עמיד בפני רטיבות, וניתן לניקוי בקלות. אין מה לעשות, וילדים נוטים ללכלך את המזרנים שלהם יותר ממבוגרים, וכדאי לוודא כי המוצר שאתם קונים מותאם לעניין זה.

סוגים שונים של מזרני ילדים

ישנם סוגים שונים של מזרני ילדים. הסוג הנפוץ הוא מזרן מגומי, או קצף מוקצף, אשר מגיע בדרגת קושי אחת יחסית קשה, עם ציפוי בד סביבו. מזרן זה איכותי ויחזיק שנים רבות. ניתן לרכוש גם מזרן בדרגות רכות יותר של גומי או קצף. אבל ככל שהגומי רך יותר, כך המזרן יהיה פחות ופחות עמיד.
בדרך כלל לא מקובל לקנות לילדים מזרן לילדים עם קפיצים. עוד סוג מזרנים שקיים בשוק, אבל פחות מקובל למזרני ילדים, הוא מזרן מויסקו. ויסקו הוא חומר מיוחד שעוזר למזרן לפיזור לחץ אחיד על הגוף. ומאפשר תמיכה טובה. בגלל מחירו ותכונותיו הוא פחות מתאים לילדים גדלים, ויותר למתבגרים ומבוגרים. ישנם בשוק מזרנים ממולאים רכים. הם לא מומלצים לילדים, בגלל החשש שלא יתמכו מספיק בגדילה של הילד ובעמוד השדרה שלו.

מזרני ילדים

ראו גם: מזרון ילדים כיצד לבחור?

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות