ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן קשה לתמיכת הגב

הגוף משתנה במשך השנים

על כן מזרון שהיה פעם נוח עלול שלא להעניק עוד את התמיכה הנחוצה. ההחלפה דרושה גם עקב כך שהמזרון צובר אבק, פטריות וחיידקים אחרים שעלולים להחמיר אלרגיות ולהפריע לדפוסי השינה. אנשים נוטים לחשוב כי ככל שהמזרן קשה כך הוא יותר טוב לגופנו. עם זאת, לא כל מזרון מתאים לכל אחד ושפע הדגמים אשר מצוי בשוק אינו מקל על הבחירה. כל אחד צריך להחליט בעצמו אם התכונות של המזרון שהוא בוחן גורמות לו להרגיש יותר נוחות ותמיכה.

כאשר באים לבחון מזרון קשה או רך, יש לשכב עליו כ-10-15 דקות בתנוחת השינה הרגילה. שכבו על הגב, על הצד וגם על הבטן. והתנסו יחד עם בן בת זוגכם במיוחד במזרן קשה זוגי. ככל שהתנאים בחנות יהיו דומים לתנאי השינה בבית כך הסיכוי שתבחרו מזרון מתאים יהיה גדול יותר. באופן יקרוני המזרון שאתם רוכשים חייב להיות מזרון קשה מספיק, על מנת שמשקל הגוף יתפזר עליו כראוי, יתמוך בגב, בצוואר וברגליים. מזרון רך מידי יגרום לכך שנתעורר בבוקר עם כאבים הנובעים משקיעת הכתפיים או האגן. מצד שני חשוב שהמזרון יהיה מרופד במידה הנכונה, כך שיהיה נעים לשכב עליו.

 

בשוק קיימים מגוון עשיר של מזרונים, עם קפיצים, ללא קפיצים, עם קפיצים מבודדים, מזרני ספוג בעלי דרגות קושי שונות ועוד. בכדי לבחור מזרן קשה מספיק ועמיד לאורך שנים, לא פחות חשוב לבחור בחברה אמינה ומנוסה אשר תציע לכם מגוון מזרנים המותאמים לצרכים שלכם, משקל גופכם וכמובן תקציבכם.

מזרן קשה

 

חברת קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע”מ, מתמחה בייצור מזרונים אורתופדיים מכל הסוגים והמידות, ומספקת לכם מזרן קשה התואם לצרכים שלכם. כחברה ותיקה ומנוסה, מייצרת החברה את המזרנים תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר והעומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר וברמת גימור ובקרת איכות ללא פשרות

בקמפ דויד תוכלו למצוא מזרן קשה בעל דרגות קושי שונות הנותנות מענה לבעיות או כאבי גב, להקלה בלחצים ותמיכה מיטבית בהתחשב בנותנים הפיזיים של כל לקוח. צוות מומחים מקצועי ומיומן יתאים עבורכם מזרן קשה ומותאם בצורה אנטומית לצרכים שלכם, תוך התחשבות ברמת הקושי והתקציב שלכם. כמו כן החברה מאפשרת לכם לבחון ולבדוק את המזרן הקשה שבחרתם למשך 30 ימי ניסיון בהתאם לתנאי החברה. כמו כן החברה מאפשרת לכם לבצע עסקאות טרייד אין של החלפת המזרן הישן בחדש ולהנות מזיכוי במחיר בצורה המשתלמת והמושלמת ביותר כדי שתוכלו ליהנות מאיכות שינה טובה ובריאה.

אם גם אתם רוצים להתחדש במזרן קשה ואיכותי המוצאם לתקציבכם ולצרכים שלכם? הגעתם למקום הנכון!. חברת קמפ דיוויד מזמינה אתכם להיכנס לאתר הבית של החברה להתרשם מהמגוון או להגיע לאולם התצוגה וליהנות ממחירים אטרקטיביים, תנאי תשלום נוחים. יחס אדיב ומקצועי לשביעות רצונכם.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות