ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן לטקס לשינה שקטה

מזרן לטקס הסוף לכאבי גב

קניית מזרן נעשית אחת למספר שנים, ועל כן לא מומלץ רק להסתפק בהשוואת מחירים ופרטי הדגם. חשוב להתנסות בכל מזרן, לשכב בו בתנוחת השינה המורגלת שלכם ולבדוק את הנוחות עליו. לכל מזרן יש מספר חומרים המרכיבים אותו ושיטת הייצור קריטית בהחלטה אם לרכוש או לאו. ראשית יש לוודא שהמזרן נרכש מחברה אמינה ומוכרת ושיש לה אחריות למוצר בצורה מקיפה. בכל חנות חייב להימצא גם דוגמת חתך מדויק ומפורט של כל מרכיבי המזרן לרבות השכבות העליונות והתחתונות, ליבת המזרן, גובה וסוגי החומרים איכותם וכו’.
אם החלטתם לרכוש מזרן למיטתכם חברות שונות יציעו לכם דגמים שונים ומשונים בעלי עמידות ונוחות ועוד גימיקים שיווקיים שלא תמיד נכונים לאורך זמן. יש מזרנים בעלי קפיצים ויש כאלה שלא בכל מקרה מה שקובע היא השכבה האחרונה במזרון זו שבאה במגע עם גופנו ואמורה להעניק לנו נוחות ובריאות כאחד. אחד המזרנים היותר מבוקשים והידוע בשכבת האיכות שלו, הוא מזרן לטקס משובח.

מזרן לטקס

חברת קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע”מ, מתמחה בייצור מזרונים אורתופדיים מכל הסוגים והמידות, תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם לרבות הלטקס הייחודי, ומספקת לכם מזרן לטקס בהתאמה אישית לפי מידת קשיחות מתבקשת וברמת גימור קפדנית ביותר. כחברה המובילה בארץ בענף המזרנים, החברה מייצרת ואף מייבאת מזרני לטקס הנושאים אחריות ל-20 שנה.
כחלק מהשירות מומחי החברה ידעו להתאים עבורכם את סוג ודגם מזרן הלטקס העונה לצרכים שלכם ויסייעו לכם לקבל מענה מושלם לצרכים שלכם, לתקציבכם ולאיכות שינה בריאה לאורך שנים. חברת קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע”מ מציעים לכם מזרני לטקס במספר דגמים הבאים עם וללא קפיצים, עם קפיצים מבודדים ובגדלים שונים ובכך יתאימו את גודל המזרן לבסיס המיטה שלכם או שאם תבחרו תוכלו לקחת מזרן לטקס המשמש בפני עצמו כמיטה לכל דבר ועניין. חשוב להדגיש כי שכבת הלטקס משתנה בהתאם למשקלו של האדם המשתמש. ככל שהשכבה גבוהה יותר כך היא מתאימה לבעלי משקל גבוהים יותר.
חברת קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע”מ מזמינה אתכם להיכנס לאתר הבית של החברה ולהתרשם ממבחר הדגמים, או שתגיעו לאולם התצוגה ותוכלו ליהנות משירות ויחס אדיב ומקצועי וליווי אישי עם המומחים של החברה שיעזרו לכם לבחור את מזרן לטקס הטוב ביותר עבורכם הן מבחינת הנוחות, הבריאות והמחיר בתנאי תשלום נוחים ומבצעים אטרקטיביים ומגוונים.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות