ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרנים מומלצים 2023

מזרנים מומלצים 2020 – גם השנה תוכלו למצוא מגוון מזרונים מהם תוכלו למצוא את המזרון המתאים לכם ביותר. להלן כמה סוגי מזרונים הקיימים היום בשוק. זכרו כי בחירה נכונה של מזרון אשר יעניק לכם את השינה הטובה והאיכותית ביותר.

מזרונים המתאימים למיטות מתכוננות

כמובן שכל מזרון שנבחר חייב להתאים באופן מושלם למיטה שלנו, מבחינת סוג המיטה והגודל שלה. במידה וקיימת ברשותכם מיטה מתכווננת יהיה עליכם לבחור מזרון כזה אשר מותאם באופן מיוחד לסוג המיטה, לא כל מזרן יתאים. מזרן למיטה מתכווננת מיוצר באופן כזה אשר יאפשר הרמה של חלקי המזרון כגון: חלקי הראש וחלקי הרגליים. דווקא עבור סוגי מיטות כאלו יתאימו יותר מזרני הספוג. מזרונים אלו הם קשיחים דיו ואינם מפריעים לתנועתיות של המיטה.

מזרונים אורטופדיים

מזרונים אורטופדיים בנויים למעשה משכבות, כל מזרן בנוי ממספר שכבות אשר יוצרו במיוחד כדי להעניק תמיכה מיוחדת לגופנו בזמן השינה. קיימים שלושה סוגים של שכבות והם: שכבת לטקס, שכבת ויסקו ושכבת קצף. השכבות אשר באות במגע עם הגוף שלנו במהלך השינה פותחו במיוחד בכדי להעניק תמיכה מיוחדת לגוף, אלו הן כמובן השכבות העליונות בגוף המזרן. מזרונים אורטופדיים הם מסוג מזרוני הספוג.

מזרוני הספוג

מזרוני הספוג הם מסוג המזרונים אשר רובנו מכירים והשימוש בהם נפוץ מאוד. אלו מזרונים פשוטים יחסית והם מעט קשיחים יותר ביחס למזרונים האחרים. ישנם מזרוני ספוג בעלי איכויות שונות אשר נקבעות על חומר הגלם ממנו מיוצר המזרון. למרות שהינם קשיחים יחסית, גם במזרוני הספוג קיימות דרגות שונות של קשיחות החומר. מדובר במזרונים איכותיים לילדים והשימוש הנפוץ ביותר במזרוני הספוג הוא עבור מיטות ילדים.

מזרוני הקפיצים

מזרוני הקפיצים מחולקים לשתי קטגוריות עיקריות : מזרונים משולבים ומזרונים מבודדים. סוג המזרן נקבע על פי האופן בו קפיצי המיטה מורכבים ובנויים.

מזרונים מבודדים

זהו הסוג האיכותי יותר. במזרונים אלו קפיצי המזרן עטופים בנפרד ולא כמקשה אחת. כל קפיץ עטוף בשרוול נפרד, כך שאם נשען על קפיץ מסוים לא תהייה לכך השפעה על הקפיצים האחרים. היתרון הוא שאדם הישן בצד אחד של המיטה לא ירגיש בתנודות של האדם השני. בסוג מזרנים זה ניתן גם למצוא מזרונים אורטופדיים איכותיים.

מזרונים משולבים

מזרונים הם מסוג מזרני הקפיצים אשר מוכרים לנו היטב וגם בהם השימוש הוא נפוץ. בסוגי מזרנים אלו ישנה מקשה אחת של קפיצים המחוברים זה לזה שעליהם תגן שכבה של ספוג . מזרונים אלו רכים יחסית.

לסיכום, בקמפ דויד Camp David תוכלו למצוא מגוון מזרנים מומלצים 2020 , הגיעו לסניפינו והמומחים שלנו יעזרו לכם לבחור את המזרון הכי מתאים עבורכם.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות