ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

 


תעודת אחריות 

שם מלא: ______________________ דגם המזרן: ________________ מידה: ____________ חשבונית מס’: __________תאריך רכישה: ______________

                                                  אנו שמחים על הצטרפותך למשפחת קמפ דויד ישראל  ומאחלים לך הנאה צרופה, איכותית ובריאה.

                                                                        חברת קמפ דויד מעניקה ללקוחותיה בין   10 ל-20   שנה  אחריות   

הוראות יצרן ותנאי האחריות:

1. יש להפוך ולסובב (ראש רגליים) את המזרן מידי כשלושה חודשים אלא אם כן לא צריך להפוך את המזרן, רק לסובבו כאמור.

2. אם המזרן הינו מזרן קפיצים, האחריות היא על הקפיצים בלבד.

3. אסור לקפוץ על המזרן.

4. אסור לגהץ על המזרן.

5. האחריות לא כוללת בד ותפירה. למרות זאת, תאפשר החברה אפשרות לתקן את המזרן ולהחליף את הבד בתשלום סימלי 

6. האחריות לא כוללת הובלה במידת הצורך אך תעמיד לרשות הלקוח אפשרות זו בתשלום.

7. חברת קמפ דויד מעניקה ללקוח/ה את האפשרות להחליף את המזרן לחדש, במקום לתקנו וזאת ללא בדיקה, בתשלום סימלי.

8. חברת קמפ דויד תאפשר ללקוח אפשרות טרייד אין  על המזרן הישן על פי התקנות והנהלים הרלוונטיים לאותו המועד.

9. במידה ולהקוח יבחר בתיקון המזרן, תאפשר החברה ללקוח תיקון ללא עלות במסגרת האחריות אולם הדבר לא יכלול כאמור 

    את הובלת המזרן והחזרתו לבית הלקוח, החברה תאפשר ללקוח לבצע זאת בעצמו אם יבחר בכך.

10. האחריות תבוטל במידה ויש  נזק ו/או בלאי ו/או שימוש בלתי סביר שייגרמו למזרן לשקוע, לקרוס, לאבד מצורתו, לניתוק הבד ממנו וכד’, כתוצאה משימוש רשלני. להבהרה, 

      אם נשפך נוזל על המזרן ו/או שתן לרבות, מים, קפה וכד’, חומרים המחלישים את הפולימרים וגורמים לו להתפרק ו/או לשקוע לניתוק הבד מהמזרן ו/או להתפוררותו.

11. לאור האמור בסעיף 10 לעיל, ישלח הלקוח לווצאפ ו/או למייל החברה, תמונות ברורות של המזרן מכמה כיוונים, מזרן עם כתמים המורים על נוזל שנשפך על המזרן, 

לא יטופל והאחריות עליו תבוטל, אולם תינתן אפשרות החלפה ו/או טרייד אין במסגרת האמור לעיל כמחווה של רצון טוב ושימור לקוחות.

12. אם המזרן הגיע ללקוח עם פגם כל שהוא, יש להודיע באופן מיידי לחברה להמשך טיפול והחלפתו תוך14 ימי עסקים וזאת ללא תשלום. אין סעיף זה מתייחס למזרנים שנרכשו מתצוגה. 

13. אין אחריות על מזרן שנרכש מתצוגה אלא אם כן נאמר אחרת בכתב.

14. אין אחריות צד ג’, כלומר אם הלקוח שרכש את המזרן והעביר אותו לאחר קרי  לצד שלישי, האחריות לא עוברת עם המזרן.

 

                         חברת קמפ דויד ישראל עושה את מירב המאמצים לשמר את לקוחותיה ולתת את השירות הטוב, האיכותי והמקצועי ביותר, 

                 הבחירה איך לנהוג במצב של בעיה במזרן היא של הלקוח בלבד והוא/היא יבחרו איך לנהוג, לתקן, להחליף לחדש, או לבצע טרייד אין.

 

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות