ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

פילוטופ במזרנים מהו?

פילוטופ במזרנים

פילוטופ הינם שכבת פינוק המובנות במזרן בגבהים שונים שתפקידם, תמיכה טובה של מרכזי הכובד, כתפיים ואגן, למניעת כאבים, נימול או הרדמות מרכזי כובד אלו, ולתחושת פינוק מפנקת גם במזרנים קשיחים אורטופדיים.

הפילוטופ במזרן נקרא גם שכבת פינוק שכן שכבת הפילוטופ במזרן מקנה, בנוסף לתמיכת מרכזי הכובד מהרדמות, נימול או כאבים, גם רכות ונוחות בעיקר כשהמזרן עצמו קשיח או חצי קשה.

ישם סוגים שונים של שכבות פילוטופ במזרנים, הסוגים משתנים ממזרן למזרן, ברוב המזרונים הפילוטופ הוא דק, בגובה של כ-2 ס”מ, משני צידי המזרון או רק מצד אחד ויש פילוטופ במזרנים שהוא פילוטופ גבוה, גרנד פילוטופ, בדרך כלל מופיע בצד אחד של המזרון ולא צריך להופכו.

יש פילוטופ במזרונים שתכולתם אקרילן, יש פילוטופ במזרונים שתכולתם ויסקו ויש פילוטופ במזרנים שתכולתם לטקס. הנוחות והרכות נקבעת בכמות החומרים הללו בפילוטופ שבמזרנים.
החומר נמצא גם בספות ומערכות ישיבה משולב במערכת בריפוד הנוח בספות עור שקל מאוד לנקות.
ניקוי ספות ומזרנים המכילים פילוטופ אינם שונים ממזרנים רגילים,קל לניקוי ולשימוש.

ומה לגבי כמו הויסקו?

כמות הויסקו בפילוטופ משמעותית לגבי הישנים על הצד והגב, חומר הקרוי ויסקו במזרני ויסקו הינו חומר ייחודי הקולט את חום הגוף ובאנרגיה מפזר משקל ולחצים, מאידך, הסובלים מכאבים או בעיות גב, בעיקר גב תחתון או תחושת נימול, הרדמות או כאבים במרכזי הכובד, כתפיים ואגן, מומלץ פילוטופ ויסקו להקלה משמעותית בשינה על המזרן.

כמות הלטקס בפילוטופ במזרן משמעותית אף היא מאותה סיבה, רק שתכונות הלטקס במזרני לטקס, שונות, בשונה מהויסקו, הלטקס הינו חומר טבעי שתחושתות ספוגית אולם חודר לקיעורי הגב ותומך מצויין חלקים אלה בגוף לישנים על מזרן לטקס.

פילוטופ אקרילן במזרן הינו פילוטופ פשוט יותר המקנה תחושת נוחות ורכות לישנים על הצד במזרן קשיח על מנת לתמוך את מרכזי הכובד מהרדמות, נימול, או כאבים אולם התחושה אינה דומה כלל ועיקר לויסקו או ללטקס לעניין זה, פילוטופ אקרילן לעיתים רבות מחמם (כמו סמיכת פוך) ולא מתאים לבעלי רגישויות שונות או לאלה הסובלים מהזעת יתר על המזרן. בחברת קמפ דויד לא מייצרים פילוטופ אקרילן, רק פילוטופ ויסקו או פילוטופ לטקס.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות