ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

כך תנקו ותחדשו את חדר השינה שלכם

בכול סוף חורף אנו מתחילים להרגיש את תחילתו של האביב, זאת בשל הפריחות הריחניות שמבצבצות מכול עבר, בשל השמש שמפתיעה מידי פעם מבעד לעננים ומשדרת חמימות ורוך, וגם בעקבות הופעתם של בעלי החיים שמאפיינים את האביב כמו פרפרים, חרדונים, דבורים ועוד. אבל אין דבר שמסמל יותר את האביב מבואו של חג הפסח. חג חשוב במסורת היהודית שמקרב את כול בני המשפחה. בחג הזה אנו מוצאים הזדמנות לחדש את מרחב המגורים שלנו, לנקות את הבית בקפידה ולהשליך חפצים ישנים כמו ריהוט, בגדים, כלים ושאר חפצים.

בין החפצים שנרצה לחדש לקראת החג, יהיו אותם מזרונים שכבר יש להחליף. לעיתים נרצה לבצע ניקוי מזרונים מקצועי בהינתן מזרון חדש יחסית. אבל על פי רוב – מי שישן יותר מעשר שנים על אותו המזרן – כדאי שיחליף אותו לקראת החג וינקה את חדר השינה באופן יסודי.

כיצד מנקים את חדר השינה לקראת פסח?

זה נכון, במקום בו אנו ישנים לא אמור להיות יותר מידי לכלוך, משום שזה המקום שאיליו אנו נכנסים עם פיג’מה נקייה, ספר טוב ועייפות גדולה שמובילה לשינה עמוקה שלא מאפשרת יותר מידי פעילות. עם זאת, חדר השינה עלול עם הזמן לצבור אבק ולכלוך במקומות נסתרים כמו מתחת למיטה. עוד ייתכנו בחדר השינה פירורים של אוכל (זאת במקרה שאתם אוכלים במיטה), ועל המזרן עלולים להיווצר כתמים של הפרשות שונות, נוזלים, קשקשים ועוד.

בחירת מזרן חדש – ככה מחדשים את חדר השינה

אחד האלמנטים הבולטים והמרכזיים בכול חדר שינה הוא המיטה. ביחס לעיצוב המיטה נוכל לעצב את שאר האלמנטים בחדר. כיום יש מיטות עץ, מתכת, אלומיניום וכאלה שעשויות במגוון עיצובים החל מעיצוב ויקטוריאני מרשים עד לעיצוב כפרי מודרני ועתיק. על המיטה מונח המזרון שחייב להיות נקי. במידה והמזרן ישן – יש לבחור אחד חדש על פי הפרמטרים הבאים:

התאמה לצרכים שלכם

וודאו כי המזרון מתאים לצרכים שלכם. כיום יש מזרונים שמתאימים למי שסובל מבעיות גב ושכמות, למי שסובל מכאבי שרירים, מפריצות דיסק, ממיגרנות, מתשישות או עייפות כרונית. בחרו את החומרים מהם עשוי המזרון בהתאם לצורך שלכם. מרבית המזרנים עשויים מקפיצים, ספוג, או לטקס. רמת הקשיחות נקבעת גם לפי הנוחות שלכם וגם לפי החומר ממנו עשוי המזרון. בחרו את הקשיחות המתאימה והנוחה לגופכם.

איכות

אל תתפשרו על איכות המזרון. בחרו מוצר איכותי שיחזיק מעמד לאורך 10 שנים לפחות! בחרו מזרון שאפשר להפוך לצד השני ובכך לאפשר ניקיון ואסתטיקה בעת השימוש.

התאמה לגודל המיטה

מדדו את המשטח שעליו מניחים את המזרון, וודאו כי הוא מתאים למזרן שאתם בוחרים. שימו לב כי אם בוחרים מזרון שמבודד תנועה, בעיקר כשאתם בוחרים כזה שמתאים לזוג.

ניקוי חדר השינה

כאשר אתם מנקים את חדר השינה שלכם, חשוב להזיז רהיטים, לנקות אבק ממסגרות של חלונות וממזגנים. יש לבדוק כי אין לכלוכים מתחת למיטה ואף לשאוב ביסודיות את המזרון או את הכורסא בחדר השינה. הורידו את הווילונות שבחדר וכבסו אותם בהתאם להוראות והוציאו מהמקום חפצים מיותרים. תקנו שידות וארונות בגדים ובצעו סינון בארון הבגדים שלכם, תוך תרומה של פריטים שאינכם משתמשים בהם יותר.
באמצעות בחירת מזרון חדש ומותאם אישית ומתן תשומת לב לפרטים והשלכת פריטים מיותרים – תוכלו להנות מחג פסח נעים, נקי ומרענן.

מזרנים
מזרנים בקמפ דויד
מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות