ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

במה נבדלים מזרנים זה מזה?

קיימים סוגים שונים של מזרנים. קמפ דויד מקפידה לייצר מוצרים מחומרי גלם איכותיים בלבד, כאשר ההבדל בין מזרן למזרן הוא בשילוב שבין חומרי הגלם ובמינון החומרים. ישנן מזרנים עם קפיצים וישנם ללא קפיצים. ההבדל בין החברות המייצרות מזרנים, עם או בלי קפיצים הוא בסוגי הקפיצים, באיכות החומר שלהם ובאיכות העבודה. הוא הדבר גם בנוגע למזרנים ללא קפיצים- באיזה חומר משתמשים על מנת להעניק למזרן שלכם את הגמישות והרכות שלו?

 מזרנים החומר ויסקו והקשר ביניהם

ויסקו הוא חומר קצי ואוורירי, המכונה גם “קצף זוכר” חומר זה פותח ע”י מדענים בנ.א.ס.א ומשמש לא רק לייצור מזרנים. חומר זה הוא גמיש, אוורירי ורך, מה שמעניק לו יתרון משמעותי בייצור מוצרי שינה.

מדוע הוא מכונה “קצף זוכר”?

מפני שיש לו תכונה לקלוט את חום הגוף של מי ששוכב עת המזרן. יכולת זו מאפשרת לויסקו לפזר את המשקל והלחץ של הגוף על המזרן בצורה בריאה ומאוזנת. לכן, מזרנים של בתי חולים, בפרט כאשר מדובר בפציינטים שקיים אצלם חשש להיווצרות פצעי לחץ, משלבים בייצורם ויסקו. מזרן שיש בו ויסקו הוא מזרון רך, נעים ומפנק. זו הסיבה שתעשיות ייצור הכריות ונעלים אורטופדיות משתמשות גם הן בויסקו. הויסקו שבמזרן נמצא בשכבה העליונה שלו היות ושכבה זו קרובה יותר לגופנו, ומאפשרת לו לקלוט את החום הנפלט ממנו. ויסקו שממוקם במקום אחר במזרן יאבד מהאפקט המצוין הזה שלו.

כיצד אחראי הויסקו לפיזור משקל הגוף שלנו על גבי מזרנים ?

כאשר אנו שוכבים על מזרן, ללא קשר לתנוחת השינה מעודפת עלינו, המבנה האנטומי של גופינו וקימוריו מייצרים שקעים ונקודות לחץ המפוזרות על גבי המזרן ועלולות ליצור כאבים בעצמות ובמרכזי הכובד, אי נוחות בכתפיים, באגן, בצוואר או בצידי הראש, שלא לומר כאבים ולחצים בגב ובשכמות. תכונות הויסקו מאפשרות לו לחדור לכל קיעור ו”למלא את הרווח החסר” ממש כמו נוזל. החדירה הזו לקערות שגופנו מייצר מביאה בסופו של דבר לפיזור הרמוני ונכון של משקל גופנו וללחץ מאוזן על גבי המזרן.

מזרנים

ראו גם: מזרן ויסקו

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות