ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרון איכותי – איכות המזרון משפיעה על השינה

פעם היא קיבלה הרבה פחות תשומת לב בכל מה שנוגע לבריאות, אך היום זה כבר עניין שכולם מסכימים עליו. לשינה יש השפעה ישירה על דברים רבים, פיזיים ונפשיים, וחשוב לתת לה את הכבוד המגיע לה. מזרון איכותי משפיע על איכות השינה שעל פי מחקרים, יכולה להשפיע על התפקוד במהלך היום, יכולה להשפיע על מניעה או לא של מחלות שונות, יכולה להשפיע על המצב הנפשי ויכולה להשפיע על מערכות שונות בגוף.

מניעה של שינה איכותית תהיה בעלת השפעה ארוכת טווח. מי שחושב שאם הוא יישן מידי פעם שינה איכותית הוא יפצה על הלילות בהם הוא לא יישן שינה איכותית, טועה. הוא עלול לפגוע בעצמו והוא צריך לעשות הכל על מנת לישון שינה טובה, מזרון איכותי מכריעה בכל מה שנוגע לשינה.

מזרון איכותי – לישון שינה רציפה

אחד הדברים שמשפיעים יותר מכל על איכות השינה הוא הרציפות שלה. מי שמתעורר מסיבות שונות בכל כמה דקות במהלך השינה, לא מצליח לתת לגוף לנוח כמו שצריך. גם המוח לא מקבל את המנוחה לה הוא ראוי וביחד שני אלו נמצאים במצוקה. מזרן איכותי ישפיע בין השאר על משך השינה ויאפשר שינה רצופה כמה שיותר.

מזרון איכותי

הירדמות מהירה

עוד גורם שמכריע בכל מה שנוגע לשינה הוא זמן ההירדמות. יש אנשים שנרדמים ללא כל בעיה ויש כאלו שלוקח להם המון זמן להירדם, יש את מי שמצליח להשקיט את עצמו ויש מי שלפעמים גם חצי לילה לא נרדם. מזרן איכותי תורם בהשקטת שלווה לגוף ולמוח. הוא מאפשר שינה מהירה והירדמות קלה.

השפעה על הנשימה

מערכת נשימה מאותגרת בזמן השינה לא ממש מאפשרת אותה. כשנושמים בשלווה השינה טובה הרבה יותר, וכשהמזרן איכותי הנשימה רגועה שלווה. חשוב לציין שמזרן איכותי משפיע גם על מחזור הדם.

אין ספק ששינה טובה היא בריאות. כל המחקרים מדברים על זה ויש יותר ויותר אנשים שנותנים חשיבות רבה לשינה. יש אמצעים שונים לשינה טובה ואחד מהם הוא מזרון איכותי. היום עם המחירים האטרקטיביים בקמפ דויד אין באמת סיבה שלא לישון על מזרון טוב , קמפ דויד מתמחים במזרנים איכותיים אורטופדיים וישמחו להציע לכם מזרן שישפר את איכות השינה שלכם.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות