ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

איך מנקים מזרון מיטה מעובש וכתמים?

איך מנקים מזרון מיטה מעובש וכתמים? מחפשים אחר ניקוי מזרן בבית הלקוח עוד היום? יש עם מי לדבר. ניקוי מזרנים לפעמים גם יכלול חיטוי מזרן, מה שעשוי להיות מחייב, תלוי בסוג הכתמים. בין אם מדובר בכתמי גוף שומניים, בהפרשות או אפילו בעובש, לא כדאי למהר לזרוק את המזרן לפח.

נכון, מחיריהם של מזרנים כיום אינם בשמיים. זו הסיבה שלפעמים אנשים ממהרים להוציא את המזרן לרחוב ולרכוש אחד חדש. רגע לפני שמעבירים את הוויזה על מזרנים חדשים לבית, חשוב לזכור כי ניתן לנקות מזרנים מכל הסוגים ומכל סוגי הכתמים. כיצד עושים זאת? קודם כל, תמיד תוכלו להסתייע בחברות ניקיון מקצועיות.

איך מנקים מזרון מיטה מעובש וכתמים בבית?

חברת ניקוי מזרנים תשתמש במכונות עוצמתיות, שפועלות באופן של התזת חומרי ניקוי וגם מים. לאחר שמכונות הניקוי מתיזות חומרי ניקוי על המזרן, הם עוברות למצב של יניקת אותם חומרי ניקוי ומים. אם זה לא עוזר בהסרת כתמים עיקשים, תמיד ניתן לעבור לשימוש בחומרי ניקוי ייעודיים, שגם מחטאים את המזרן על הדרך.

חשוב להבין, מזרונים נוטים לצבור לא מעט לכלוך, בין אם בעקבות הפרשות כמו רוק (אנשים מריירים בלילה, אין מה לעשות), או בין אם בעקבות סיבות אחרות (כמו אבק רב בחדר או שפיכה של נוזלים ומאכלים על המזרן).

האם מזרון צובר משקל לאחר שנה-שנתיים?

למעשה, אם תקראו מחקרים בנושא, אתם תגלו שמזרונים נוטים להעלות במשקל. כן, שמעתם נכון. שנה לאחר שאתם רוכשים את המיטה בבית, יש סיכוי שהמזרן ישקול בכמה קילוגרמים יותר מאשר מה שהוא שקל בעת קנייתו.
נתון בהחלט מפתיע. יודעים למה הוא ישקול יותר? מאוד פשוט, בעקבות לכלוך ונוזלים שנספגים בו.

ואם מדברים על לכלוך שקשה להסיר ממזרן, חובה לציין את אויבו הגדול של כל מזרון – עובש. אנחנו מדברים על כך שלפעמים אנשים מאחסנים את המזרונים שלהם במחסנים שאינם אטומים מספיק, מה שמוביל לצמיחתו ושגשוגו הלא מבורך של העובש.

הסרת עובש מהרהיטים ומהמזרונים

הסרת עובש מהמזרון מצריכה לא פחות מאשר מומחיות וידע בהסרה וגם ניקוי מזרנים מכתמים שונים. שימו לב, אם אתם בכל זאת מעדיפים לנקות בעצמכם את העובש מהשטיח או מהמזרון, או אולי מהספה, אין להשתמש בהרבה מים. אם אתם משתמשים במים רבים בכדי לנסות להסיר עובש ממזרן, אתם לוקחים בחשבון שהעובש כנראה יחדור עמוק יותר לבד או לרהיט.

לא רק שלא תצליחו להסיר את העובש, אלא תגרמו לצמיחתו המוגברת. מדוע? כי הזנתם אותו במים והחדרתם את הנבגים עמוק יותר, שם יהיה להם נוח לגדול לכדי עובש פורה. בכל מקרה, תמיד מומלץ להסתייע באנשי ניקוי מקצוענים בכדי לנקות רהיטים ומזרנים. אם יש צורך לחטא את המזרן, בהחלט מומלץ. לרוב, לא יהיה כרוך בעלות גבוהה. חיטוי מזרן נע בין טווחי מחירים של 150 ₪ ועד 300 ₪ (לפעמים יותר, תלוי בסוג הלכלוכים וסוג המזרן).

 

מזרון מיטה

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות