ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

איך לבחור מיטה מתאימה לקשישים סיעודיים?

כולנו נסכים על כך שבחירה נכונה של מזרן למיטה חשובה לעין שיעור. יחד עם זאת, כאשר ההיצע הקיים כל כך רחב, אין זה מפתיע שהבחירה הופכת להיות מעט מאתגרת. אילו סוגיות יש לקחת בחשבון בעת בחירת מזרן למיטה? איך נדע שהגיע הזמן להחליף את המזרן שלנו? וכיצד מתאימים את המזרן לצרכים אישיים, קל וחומר כאשר מדובר בצרכיו הבריאותיים של קשיש סיעודי?

מתי הזמן הנכון להחליף את המזרן?

קניית מזרן דורשת השקעה כספית גדולה, לכן זו לא פעולה שמבצעים כל שנה אלא אחת לשמונה שנים פחות או יותר, תלוי בסוג המזרן ואיכותו. ישנם מזרונים שיספקו ביצועים איכותיים גם לאחר שמונה שנים בעוד שאחרים פחות. הדרך הטובה ביותר להכריע בנושא היא על ידי בחינת דפוסי השינה שלכם מקרוב. אם אתם חסרי מנוחה, מתעוררים עם כאבים, לא ישנים טוב בלילה ולא נינוחים – אולי הגיע הזמן לשקול להחליף את המזרן שלכם. כמו כן, אם יש לכם צרכים בריאותיים ספציפיים, מזרן איכותי יספק מענה מיטבי.

התאמת המזרן לצרכים ספציפיים

החשיבות של המזרן לאיכות שנת הלילה גדולה מאד וכדי שהוא ייתן מענה אולטימטיבי יש להתאים אותו לצרכים של המשתמשים באופן ספציפי. כך למשל אם מדובר בילדים על המזרן להיות קשיח יותר בהשוואה למזרנים אחרים ואם מדובר בקשישי סיעודי, יש לבחור במזרן שמתאים למטופלים שנמצאים בסיכון להיווצרות פצעי לחץ. שכיבה על מזרן איכותי שמיועד למטרה זו מפזרת את הלחץ על הגוף בצורה שווה ומשפרת משמעותית את איכות חייו של המטופל.

איך לבחור מיטה מתאימה לקשיש סיעודי?

מלבד המזרן עצמו, ישנה גם חשיבות גדולה לבחירת המיטה המתאימה עבור קשיש שנמצא במצב סיעודי וזקוק להרגשה של בית ונוחות מקסימלית. מיטה סיעודית איכותית וחזקה כוללת תכונות שנותנות מענה מיטבי וייעודי למטופלים סיעודיים כמו למשל הטיית גב ורגליים, כוונון, גלגלים עם מעצורים, טרפז להרמה ועוד. על המיטה הסיעודית שאתם בוחרים להיות חזקה ואיכותית ולעמוד בכל התקנים הנדרשים.

שילוב בין מיטה למזרן איכותי

איכות החיים מושפעת מאוד מהמזרן עליו נבחר להעביר את שעות השינה. הנושא הופך לחשוב אף יותר כאשר מדובר בחולים סיעודיים שנמצאים בתהליך שיקום וזקוקים לאביזרים ועזרים שישפרו את איכות חייהם ויהפכו את ההתמודדות לנוחה עד כמה שאפשר. כאשר אותו הקשיש נאלץ להעביר את רוב שעות היום בתוך המיטה, חשוב מאוד שהמיטה והמזרן כאחד יענו על כל צרכיו הטיפוליים ויספקו לו את המענה הטוב והנוח ביותר שרק אפשר.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות