ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

חברת קמפ דויד ישראל מעניקה ללקוחותיה 30 לילות ניסיון על כל המזרנים בליווי אישי בווצאפ.

בקבלת המזרן, הלקוח מעדכן את החברה בווצאפ.

ניתן לקבל אישור להוריד את הניילון, במצב זה, הלקוח יכול להחליף את המזרן אך לא להחזירו.

אם הלקוח יחליט להשאיר את האריזה המקורית במטרה להחזיר את המזרן, הוא יוכל לעשות זאת ולהחזיר

אף את כל המתנות שקיבל עם המזרן באריזתם המקורית ולקבל את מלוא כספו חזרה ללא דמי ביטול.

הובלה תשולם בכל מקרה על החלפה המזרן ו/או החזרתו.

ניתנת האפשרות ללקוח להחזיר ו/או להחליף את המזרן באופן עצמאי.

ללקוחות שמבצעים טרייד אין על מזרן ישן, לא ניתן יהיה להחזיר מזרן ישן ולקבל את מלוא ההחזר הכספי.

יצויין כי במצב זה, כיוון שהמזרן הישן חוזר למפעל לגריסה, לא יקבל הלקוח תמורה על מזרן זה, הלקוח יכול לקבל החזר כספי רק על המזרן החדש ובאריזתו המקורית.

מדיניות אחריות:

חברת קמפ דויד ישראל מעניקה ללקוחותיה בין 10 ל-20 שנות אחריות על המזרים בתנאים כלהלן:

  1. לצלם את הבעיה במזרן ולשלוח לווצאפ החברה
  2. במידה ונשפכו נוזלים על המזרן והוא מכותם ומלוכלך, מתבטלת האחריות אולם ניתן לקבל, לפנים משורת הדין, אפשרות שדרוג בטרייד-אין.
  3. יש להציג בווצאפ חשבונית קניה ברורה לקריאה.
  4. באחריות יש מס’ אפשרות המוענקות ללקוח.                                                                                       א. תיקון המזרן ללא עלות למעט דמי הובלה שיקבעו לזמן הרלוונטי.                                                       ב. החלפת המזרן למזרן חדש מאותו הדגם ללא בדיקה בעלות שתקבע לזמן הרלוונטי לא כולל הובלה.             ג. שדרוג המזרן בטרייד אין בעלות שתקבע לזמן הרלוונטי לא כולל הובלה.
  5. חברת קמפ דויד ישראל שומרת לעצמה את האפשרות להתנהל עם לקוחותיה לפנים משורת הדין במקרים מסויימים ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

 

תפריט נגישות