ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרנים למיטה וחצי

למזרני קפיצים למיטה וחצי יש דרגות קושי ורכות שונים. מידת הקושי ו/או הרכות תלויה בצפיפות הקפיצים ופיזורם על פני המזרון. חשוב גם להבין שחומר הגלם המתכתי של הקפיץ וגמישותו עם הזמן מתבלים ועל כן יש לתחזק אותו על ידי פעולה פשוטה של הפיכת צדדים מעת לעת. אורך חיי המזרון תלוי גם באופן השימוש וגם במשקל הגוף.

מציג 1–16 מתוך 42 תוצאות

מזרני קפיצים – מיטה וחצי כשאתם מחליטים להגיע לחנות מזרונים לרכוש עבור ילדכם מזרני קפיצים למיטה וחצי, רוב הפעמים תיתקלו במבחר עצום וקושי רב לבחור את מזרני קפיצים למיטה וחצי. מבחר והדגמים כל כך רב וקשה מאד להתאים לעצמכם את המזרון המתאים והנוח ביותר. כמו כן אינכם רוצים להקל ראש ותשאפו לקנות במסגרת תקציבכם את מזרני הקפיצים למיטה וחצי הטובים ביותר במחיר המשתלם ביותר.
על איכות בשינה ועל בריאות ונוחות אין פשרות ועל כן עליכם להבין כיצד מזרני קפיצים למיטה וחצי בנויים. ישנו סוג של מזרנים בעלי קפיצים המשולבים אחד בשני ויוצרים משטח רציף לכל אורכו ורוחבו של המזרון. לעומתם ישנם מזרני קפיצים למיטה וחצי כאשר כל קפיץ נמצא בשרוול מבודד ומתפקד באופן אינדיבידואלי ואינו משפיע על הקפיצים האחרים.

מזרני קפיצים למיטה וחצי באים כאשר שכבת ספוג או פולימרים עוטפים את הקפיצים ומעניקים למזרון תחושה של רכות וגמישות מיוחדת. עם זאת זאת יש לשכבות השפעה ישירה על התמיכה לגוף. מזרני קפיצים למיטה וחצי באים במספר גדלים וכפי שציינו במעטפת ספוג הנתונה לבחירה כמו ויסקו, לטקס ועוד. על כן חשוב שכשאתם מגיעים לחנות נא בדקו את המוצר, שכבו עליו בתנוחת השינה אליה אתם מורגלים וכך הבחירה תהיה יותר ויותר מותאמת.

מזרני קפיצים – מיטה וחצי מבית קמפ דויד

בחברת קמפ דויד, מבחר גדול ורחב של מזרני קפיצים למיטה וחצי אשר מיוצרים, מיובאים ומשווקים על ידם. אתם צריכים להגיע עם מידות הבסיס עליו יונח המזרון, להציג את הצרכים שלכם בפירוט ככל שניתן, ואז צוות המומחים של החברה ידע לצמצם את האפשרויות בחירה וימקד אתכם לבחירת המזרן קפיצים למיטה וחצי בהתאם לצרכים וליכולות שלכם.
חברת קמפ דויד נותנת אחריות מלאה על מוצריה תוך הקפדה על שירות ואדיבות מעל הכל.

צרו עימנו קשר

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות