ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן קפיצים זוגי

בקמפ דויד מגוון רחב מאד של מזרני קפיצים זוגיים הגדלים שונים מידת הקושי משתנה וסוגי המזרנים. מזרון קפיצים זוגי עם מערכת משולבת של קפיצים או כל קפיץ מבודד ופועל עצמאית.

מציג 1–16 מתוך 20 תוצאות

מזרני קפיצים – זוגי איכות השינה וטיב מזרני קפיצים נקבע על פי מספר פרמטרים. כשאתם בוחרים להתחדש ולקני מזרני קפיצים זוגי למיטתכם, זכרו כי הבחירה מרובה במספר מזרני קפיצים זוגי. הכל בעצן תלוי בבחירה שלכם. מזרני קפיצים זוגי בעלי דרגות ודגמים שונים. מידת הנוחות ודרגות הקושי תלויה במספר הקפיצים המרכיבים את המזרון. למעשה מזרני קפיצים זוגי מתחלק לשני סוגים עיקריים. יש מנם מזרני קפיצים משולבים. כלומר מערכת קפיצים המשולבים זה בזה ומהווים למעשה יחידה אחת שלמה. לעומתם ישנם מזרני קפיצים זוגי אשר כל קפיץ במזרן מבודד בשרוול ארוז בנפרד. הקושי או הרכות של המזרן מושפעת מצפיפות הקפיצים ובכך יוצרת את הנוחות בשינה לפי הצרכים שלכם.
כמו כל בחירת מזרן, עליכם להגיע לחנות המזרנים עם נתונים ראשונים של מידות הבסיס עליו יונחו מזרני קפיצים זוגי. וכן את הצרכים שלכם בהתאם לבעיות או דרישות שאתם מבקשים לקבל כפתרון מושלם במזרני קפיצים זוגי שתרכשו.
חשוב לזכור כי מזרני קפיצים זוגי דורש מכם מעת לעת להחליף צד של המזרון שהרי מדובר בקפיץ מתכתי ועם הזמן מידת גמישותו מאבד את כוחו. מזרני קפיצים זוגי צריכים להיות נוחים למשתמש בכל מצב בין אם המזרן קשה או רך. ולכן עמידותו של המזרן תלויה במורכבות מערכת הקפיצים.
עם זאת,  כדי לא ליצור בלבול מהמבחר העשיר ולקבל החלטות שגויות לעתיד, בחברת קמפ דויד צוות עובדים מתמחה שידע להתאים עבורכם את מזרני הקפיצים האידאלים עבורכם בהתחשב בנתונים שתביאו ובצרכים שלכם על מנת להעניק לכם איכות בשינה בריאה ונוחה ובמקסום מלא.

מזרני קפיצים – זוגי מבית קמפ דויד

מזרני קפיצים זוגי יכולים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות והכל תלוי במידת השימוש של המזרנים ובהתאמה מלאה לצרכים שלכם. על כן בחברת קמפ דויד המייצרת , מייבאת ומשווקת מזרני קפיצים בכל הסוגים ומכל הדגמים תוכלו למצוא את מבוקשכם תוך כדי ייעוץ מקצועי אדיב ושירותי במהלך הבדיקה והבחירה וגם לאחר הרכישה כחלק ממדיניות החברה ושביעות רצון הלקוחות.

צרו עימנו קשר

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות