ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרני לטקס - מיטה וחצי

במזרני לטקס למיטה וחצי אתם בוחרים במצע הטוב ביותר לגוף על מנת להעניק לגוף תחושת פינוק ונינוחות מושלמת לפי תנוחת השינה בה אתם מורגלים. היתרון של שכבת הלטקס במזרנים אלו היא התאמה מושלמת למבנה הגוף ולתנוחת השינה מרגע השכיבה ועד הקימה כאשר השכבה מעניקה לכם את המצב הכי טוב שאפשר בשינה בריאה ונוחה.

מציג את כל 14 התוצאות

מזרני לטקס – מיטה וחצי בחירת מזרן למיטה וחצי היא דבר רציני מאד. כדי לבחור מזרני לטקס למיטה וחצי חשוב לדעת את היתרונות לפני כל החלטה. לטקס אינו מושג באוויר, זוהי שכבת חומר אלסטי העשוי ומופק מעץ הגומי ולמעשה חומר טבעי בעל תכונות ייחודיות רק לו. מזרני לטקס למיטה וחצי מובנים על מגוון רחב של מזרונים עם קפיצים וללא קפיצים השכבה באה כמצע עליון של המזרון מתחת לבד העוטף את כל המזרון.

מזרני לטקס למיטה וחצי באים בגדלים שונים ובדגמים שונים. יש חשיבות רבה גם למשקל הגוף של המשתמש. ככל ששכבת הלטקס עבה וגבוהה יותר כך היא מותאמת לבעלי משקל כבד יותר. השילוב המנצח הזה בעצם יוצר את הפתרון המושלם לשינה איכותית ובריאה. שכבת הלטקס העשויה מחומרים טבעיים מתאימה גם לבעלי בעיות בדרכי הנשימה ומונעת תופעות לוואי.

מזרני לטקס – מיטה וחצי מבית קמפ דויד

חברת קמפ דויד, מגוון רחב של מזרני לטקס למיטה וחצי. כל המזרנים מיוצרים וחלקם מיובאים תוך שיווק בלעדי של החברה ומתן אחריות עד 20 שנה על המזרנים כאשר צוות המומחים של החברה ידע להתאים עבורכם את המזרון המושלם מבין מבחר מזרני הלטקס למיטה וחצי. על פי הנתונים שתציגו בפני צוות המומחים גודל הבסיס של המיטה משקל הגוף ובעיות של פתרון שינה איכותי, צוות המומחים ימקד ויצמצם עבורכם את הבחירה כך שתקבלו את המוצר הטוב ביותר ברמה הגבוהה ביותר.
חשוב להדגיש כי מזרני לטקס למיטה וחצי בחברת קמפ דויד עשויים בסטנדרטים ובאיכויות הגבוהים ביותר. חברת קמפ דויד ניתן לשדרג גם למידות שונות מהסטנדרט. תצוגת מזרני לטקס למיטה וחצי בעלת מבחר גדול כך שתוכלו ליצור התאמה מקסימלית למזרון למיטה וחצי שלכם לשינה מפנקת ואיכותית.

צרו עימנו קשר

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות