ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרני לטקס - זוגי

בחברת קמפ דויד מזרני לטקס זוגי במספר דגמים. להזכירכם מזרני לטקס באים עם וללא קפיצים, עם קפיצים מבודדים והמזרני לטקס זוגי באים גם בגדלים שונים ובכך יתאימו את גודל המזרן לבסיס המיטה

מציג את כל 13 התוצאות

בשנים האחרונות ועם הצפת השוק של המזרנים ובעיקר מזרנים זוגיים נכנסו אין סוף שיפורים ושדרוגים על מנת למקסם את חווית השינה ולהעניק לגופכם בריאות ונוחות ככל שניתן. כשאתם מגיעים לכלל החלטה לרכוש מזרן למיטתכם ודאי יציעו לכם דגמים שונים ומשונים בעלי עמידות נוחות ועוד ועוד גימיקים שיווקיים שלא תמיד נכונים לאורך זמן. יש מזרנים בעלי קפיצים ויש כאלה שלא בכל מקרה מה קובע היא השכבה האחרונה במזרון זו שבאה במגע עם גופנו ואמורה להעניק לנו נוחות ובריאות כאחד.
במזרני לטקס זוגי יש יתרון מוביל מעל המתחרים האחרים כמו הויסקו ג’ל למשל או אחרים. הלטקס הינו חומר טבעי להבדיל מחומרים כימיים של המתחרים. הוא מופק מעץ הגומי. וגם לא אפקט התיישרות עם צורת השכיבה של האדם עליו הוא ישן. החומר פעיל באופן קבוע ולא כמו במתחרים שרק לאחר שחום גופנו בא במגע, החום עוזר לפרק את המרכיבים ולפעול. במזרני לטקס זוגי השכבה הזו פעילה וגם היא ממוקמת כשכבה העליונה ביותר במזרון מתחת לבד. החומר ידוע כאוורירי ויוצר תחושות נינוחות ללא הזעה או דוחק. מזרנים אלה גם בריאים לסובלים מבעיות נשימה מאחת והם דוחי לחות. ומטבע הדברים גם דוחי חיידקים. הם חסיני נוזלים וחסיני אש בדגמים מסוימים.
חברת קמפ דויד כחברה המובילה בשוק המזרנים החלה לפני מספר שנים לייצר ולייבא מזרני לטקס זוגי ובעלי אחריות ל-20 שנה. כחלק מהשירות של החברה המומחים והנציגים בחנויות ידעו להתאים עבורכם את סוג ודגם מזרני הלטקס שיתאימו לצרכים שלכם ויחסלו את הבעיות העקיפות שנוצרו לכם בעקבות שינה על מזרן לא נכון ולא בריא עבורכם.

מזרני לטקס – זוגי מבית קמפ דויד

שאם תבחרו תוכלו לקחת מזרני לטקס זוגי העומדים בפני עצמם כמיטה לכל דבר ועניין.
חשוב להדגיש כי שכבת הלטקס משתנה בהתאם למשקלו של האדם המשתמש. ככל שהשכבה גבוהה יותר כך היא מתאימה לבעלי משקל גבוהים יותר. חברת קמפ דויד מזמינה אתכם להיוועץ עם המומחים שלהם ולבחור את מזרני לטקס זוגי הטובים ביותר עבורכם.

צרו עימנו קשר

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות