ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרני ויסקו - מיטה וחצי

ילדכם מתבגר ומיטת הנוער שלו אינה מספיקה או שיותר מדי קטנה, הגיע הזמן להשתדרג למיטה וחצי. מיטה רחבה יחסית ומותאמת לצרכים הבסיסיים של שינה איכותית בריאה ונוחה.

מציג 1–16 מתוך 20 תוצאות

ביצעתם את הרכישה אך אינכם יודעים איזה מזרון להתאים למיטה. לחברת קמפ דויד המון פתרונות ואחד מהם הוא מזרני ויסקו למיטה וחצי.
מזרני ויסקו למיטה וחצי עשויים בטיב מעולה ואיכות גבוהה הנדרשת לבריאות ונוחות המשתמש. מזרני ויסקו למיטה וחצי עשויים מחומר גלם איכותי הקרוי פולימר ולעיתים מכונה בשמות נוספים כמו ויסקוג’ל ואחרים. המזרנים המיוצרים מויסקו באים בשילוב של מזרן קפיצים משולב או מזרן קפיצים מבודדים או ללא קפיצים כאשר שכבת הויסקו באה בחלקו העליון של המזרון בצמוד למעטפת הבד העוטפת את המזרון כולו.
למזרני ויסקו למיטת יחיד, תכונה ייחודית המשפרת בצורה מקסימלית את איכות השינה שלכם. החומר הבא במגע עם גופנו מתחיל לפעול השראת חום גופנו והשכבה מתאימה את עצמה לתנוחת השינה ולמבנה גופנו. היתרון בכך שהיא עוזרת לתמוך את הגוף ואת השרירים של גופנו בצורה מושלמת אשר גורם לכל הגוף מנוחה מבלי לחץ וכאבים.

מזרני ויסקו – מיטה וחצי היתרונות

מזרני ויסקו למיטה וחצי מיוצרים כך שהחוויה תהיה מושלמת גם מפנק גם בריאותי וגם רך למגע. כמובן שיש דרגות קושי שונות רכים יותר או קשים יותר. לפעמים ניתן לדרוש ששכבת הויסקו תהיה משולבת בחלקים קשים יותר וקשים פחות.
בחברת קמפ דויד, בעלת מגוון רחב של סוגים ודגמים שונים של מזרני ויסקו למיטה וחצי, יש צוות מומחים שידעו בוודאות לצמצם עבורכם את המגוון בהתאם לצרכים שלכם וכדי למנוע בלבול. המזרנים מיוצרים על ידי החברה ויש גם מיובאים כאשר השיווק של המזרנים נעשה באחריות לאורך שנים ובשירות וייעוץ הניתנים במהלך הקניה וגם לאחריה והכל לשביעות רצון הלקוחות כנדרש.
מזרני ויסקו למיטה וחצי, הינם מזרנים אמינים ועמידותם נשמרת לאורך שנים חסינים מפני מפגעים שונים כמו נוזלים, אש ונזקי טבע. במזרני ויסקו מיטה + חצי תמצאו את התשובה לכל הקשיים באיכות השינה שלכם. היא פותרת בעיות של כאבי גב ולחצים ובעצם מבטיחה איכות שינה מושלמת.

צרו עימנו קשר

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות