ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרני ויסקו

מזרן ויסקו עשוי מחומר פולימרי מיוחד, אשר נפוץ גם בכריות ובמוצרים אורתופדיים אחרים. מזרן ויסקו הוא מזרן אלסטי מאד. המשמעות היא שהמזרן מתאים את צורתו למבנה הגוף של האדם השוכב עליו, ולמשקלו, על מנת ליצור תמיכה של ממש בכל חלק וחלק מגופו של האדם.

מציג 1–16 מתוך 66 תוצאות

מדוע מזרני ויסקו יכולים להיות הבחירה המתאימה עבורכם? כאשר רוכשים מיטות לחדר השינה, יש לבחור גם מזרנים מתאימים. מזרן הוא חלק חשוב מאד משינה בריאה ונוחה. בשוק כיום קיימים עשרות סוגים של מזרנים, כאשר לכל אחד מן הסוגים איכות שונה, דרגת רכות שונה, דרגת אורתופדיות שונה וכן הלאה. כל אחד צריך לדעת לבחור לעצמו מזרן שיהיה נוח עבורו, ושיאפשר לו לישון לא רק בנוחות, אלא גם עם תמיכה יעילה לגב, שתאפשר לו שינה בריאה. מרבית האנשים פונים באופן אוטומטי לרכישה של מזרני קפיצים, שהם המזרנים המוכרים והנפוצים כיום בשוק. אך כדאי לדעת שישנן גם אפשרויות אחרות בבחירה של מזרנים, כמו למשל מזרן ויסקו, שהוא מזרן בעל תכונות אורתופדיות ובריאותיות טובות במיוחד, הרבה יותר מאלו של מזרן קפיצים סטנדרטי.

מזרני ויסקו מבית קמפ דיויד

האלסטיות של הוויסקו גורמת לכך שכאשר אדם שוכב על מזרן ויסקו, הוא יוצר הרבה מאד נקודות מגע בין גופו לבין המזרן, מה שיוצר פיזור נרחב יותר ובריא יותר של משקל הגוף על פני המזרן.

צרו עימנו קשר

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות