ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרני ויסקו - זוגי

הבעל סובל מכאבי גב האישה לא נוח לה בקיצור אתם סובלים מהמזרן עליו אתם ישנים? הגיע הזמן להחליף מזרן. כיום מזרנים זוגיים זה לא עוד החלטה בקניית מוצר. המזרנים היום בעלי אופי שונה ומותאם לצרכים השונים והמגוונים של הלקוחות. כמובן שגם גודלם משתנה והוא מותאם לגודל מסגרת המיטה שלכם.

מציג 1–16 מתוך 26 תוצאות

מזרני ויסקו – זוגי הדגם המומלץ ביותר

כפי שכבר כתבנו, רבים סוגי המזרנים הקיימים בשוק. המבחר גדול והתכונות משתנות בהתאם. מזרני ויסקו – זוגי הוא אחד הדגמים הנפוצים ביותר. יש שיודעים במה מדובר ויש שלא. אז נתחיל בזה שהמושג ויסקו לפעמים מכונה בשמות נוספים כמו ויסקוג’ל, טמפור ועוד. כולם בעצם סוג של פולימר בעל יכולת לעמוד בלחצים גבוהים לאורך זמן וכושר התאוששות גבוה. תכונות אלו תורמות לתמיכה נכונה של המזרון או הכרית בגוף. הפולימר הוא חומר גלם לפיסול המבוסס על הפולימר פוליוויניל כלוריד (PVC). הוא רך ומאפשר שימוש נוח לצורך יצירת פריטים עדינים וזעירים. בשל מבנהו האלסטי, צפיפות החומר ורגישות לטמפרטורת הגוף, הויסקו מתאים את המבנה שלו לקימורי הגוף ולתנוחת השינה, ובעצם עוטף את הגוף בזמן השינה. בשל כך נוצרות יותר נקודות מגע בין מזרון הויסקו לבין הגוף, משקל הגוף מתפזר על שטח פנים גדול יותר והלחץ על כל נקודה פוחת. אנו מקבלים תמיכה מלאה והתאמה של המזרון או הכרית לכל תנוחה.
ביצור מזרני ויסקו זוגי, מכניסים את הויסקו כשכבה עליונה לפני הבד כדי שיהיה קרוב לגופנו ויעניק לנו תמיכה נכונה, שינה נוחה ואיכותית ובעיקר מנוחה לגוף ולשרירים שלנו.
חברת קמפ דויד מייצרת מזרנים המתאימים לכלל בעיות או כאבי הגב השונים ומתאימה באופן אישי את המזרנים, להקלה בלחצים ותמיכה מיטבית גם לכבדי או תתי משקל. כחלק ממגוון עשיר של מזרנים לחברה מספר סוגי מזרני ויסקו זוגי. חלקם ללא קפיצים וחלקם עם קפיצים ויש כאלה עם קפיצים מבודדים. בכל מזרן כזה נמצאו 5 אזורי תמיכה המעניקים לגופנו את תחושת הנינוחות ובעצם גורמים למנוחה כללית של הגוף והשרירים.
חברת קמפ דויד מעניקה אחריות ושירות עד 20 שנה לכל סוגי המזרנים שלה לרבות מזרני ויסקו זוגי. הנכם מוזמנים לבחור את המזרני ויסקו הזוגי הטוב והמותאם ביותר עבורכם.

צרו עימנו קשר

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות