ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרנים מומלצים לילדים

מזרנים מומלצים לילדים המקנים התפתחות ויציבה נכונה

בחברת קמפ דויד ישראל, רוב המזרנים לילדים ונוער עשויים מפולימרים בשכבות מסוגים שונים. המזרנים עטופים באריגים איכותיים, היפו אלרגניים נושמים ואווריריים. אם אתם מחפשים מזרנים מומלצים לילדים ורוצים להחליף את המזרנים בביתכם, רצוי שתבחרו במזרנים אורתופדיים (כלומר, מזרנים תומכים את כל נקודות המגע של הגוף עם המזרן) בריאותיים בעלי שכבות פולימרים צפופים ואיכותיים וכן שכבות ביצים לפיזור משקל ולחצים בצורה טובה. לטקס שהינו חומר טבעי ואיכותי שיכול להתאים לילדים רק אם המזרן קשיח מספיק ויש בו שכבות ביצים לפיזור משקל. לטקס בלבד הוא חומר רך מידיי ולכן לא מומלץ על מזרנים שהם 100% לטקס לילדים. רכישה נבונה של מזרנים מומלצים לילדים בעלי קשיחות  גבוהה ואפשרויות רחבות של מידות המזרנים ודרגות הקושי יעניקו לילדכם מזרנים איכותיים ועמידים לאורך זמן רב ולשינה איכותית ובריאה ולצמיחה נכונה של עמוד השדרה ויציבה נכונה עם השנים..

מה חשוב לבדוק במזרן לילד?

באופן עקרוני חשוב לדעת כי מזרנים אורתופדיים ללא קפיצים, קשיחים מספיק, לפחות רמת 6 מתוך 8, ישנו מס’ קטן של מזרני קפיצים המתאימים גם לילדים בתנאי שרמת הקושי שלהם תהיה גבוהה ושיהיו עטופים בבדים נושמים, היפו אלרגנים, אווריריים ונעימים למגע.

לחצו כאן למעבר לקטלוג המלא של מזרנים לילדים>>>

למזרנים איכותיים יש משקל רב עבור ילדכם בתהליכי הגדילה שלו. על כן חשוב לבחור במזרנים בעלי ליבת מזרון קשיחה בשילוב שכבות ביצים לפיזור משקל ולחצים. בחברת המזרנים קמפ דיוויד מיצרים מזרנים לילדים באיכות וברמה גבוהה ללא פשרות. כל המזרנים מיוצרים בתהליכי יצור קפדניים במיוחד ומחומרי גלם משובחים העומדים בכל התקנים הדרושים והמחמירים ביותר.

מזרני איכות לילדים בקמפ דיויד

מזרנים לילדים בחברת קמפ דיוויד  יכולים להיות מיוצרים בשילוב לטקס או ויסקו בתנאי שיהיו מספיק קשיחים. ויסקו הינו חומר פולימרי איכותי המשנה את צורתו בקליטת חום הגוף ובאנרגיה, פיזור משקל ולחצים בהתאם למשקלו של הילד ובכך מאפשר תמיכה לאורך כל הגוף במקומות המגע השונים עם המזרון. לעומתו הלטקס הינו חומר טבעי המיוצר מעץ ה הקוייצ’וק הגדל במלזיה, ואף הוא חומר מצויין בתנאי שהמזרן מספיק קשיח והלטקס מהווה רק שכבת נוחות לא עבה במיוחד. הויסקו מפזר את משקל הגוף בעת השכיבה ומונע היווצרות לחצים על איברים מסוימים בגופנו. הלטקס יש לו התנגדות עם הגוף והוא נוח ונעים.

בחברת קמפ דיוויד צוות העובדים המיומן ילווה אתכם בכל תהליכי הבחירה המתאימה והמומלצת ביותר לילדכם. כך תבטיחו להם שינה איכותית ובריאה לאורך כל שנות הילדות ותהליכי הגדילה. כמו כן המזרנים היוצאים מבית היוצר של קמפ דיוויד מגיעים ברמת גימור קפדנית ביותר על מנת לספק ללקוחותיה מוצר מושלם ואיכותי. המזרנים כולם נושאי אחריות מלאה ושירות אמין ומהיר לכל בעיה.

מזרנים מומלצים לילדים קונים בקמפ דיוויד ונהנים ממחירים נוחים ואיכות ללא פשרות לבריאות ילדכם ולשינה איכותית.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות