ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרנים לילדים – הבריאות שלהם חשובה גם כשהם ישנים!

ראשית, גיל הצמיחה של ילדים הוא מגיל 0 ועד גיל 18לערך, לכן, אם אתם מחפשים מזרן לילד, וודאי תרצו מזרן אורתופדי כלומר, מזרן התומך את כל נקודות המגע של הגוף עם  המזרן ומבטיח שהגוף הקטן לא ישקע בשום מקום ויישאר נתמך מכל צדדיו. מדובר במזרנים אשר מספקים לגב את התמיכה הטובה ביותר, בזכות העובדה שהיא מתחלקת שווה בשווה בין כל חלקיו – עמוד השדרה, החוליות והשרירים. לאור העובדה שהילדים שלנו מבלים זמן רב מאוד בשינה, הרי שעל מנת להבטיח את בריאות הגב שלהם כדאי מאוד שהם יישנו על מזרן אורתופדי.  יחד עם זאת, ידוע כי לילדים בגילאים שונים יש צרכים שונים גם מבחינת המזרן שעליו הם ישנים. לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור את המזרן לילד שלכם על פי גילו על מנת לשמור על בריאותו גם כשהוא ישן:

  • גודל המזרן – יש לוודא שגודל המזרן מתאים בדיוק לגודל המיטה. מזרנים קטנים או גדולים מדי יכולים להשפיע לרעה על איכות השינה.
  • תקן בטיחות – בבחירת מזרנים לילדים, לכל מזרן צריך להופיע מפרט מוצר, שעל פיו תוכלו לדעת אם הוא עומד בתקנים הנדרשים. מאוד מומלץ לרכוש רק מזרן שעומד בתקן, על מנת להבטיח את בטיחות ילדיכם.
  • דרגת קשיחות – רצוי שלפחות צד אחד של המזרן יהיה קשיח כדי להבטיח את בריאות הגב של הילדים. במידה ולא נוח לילד, יש אפשרות להפוך את המזרון לצד השני ולספק לילד מצע מעט רך יותר אבל לא מידיי.
  • חומרי הגלם – מזרני פולימרים נפוצים יותר. אך למען בריאות הילד אפשר לשקול מזרונים קשיחים שיש בהם ויסקו או לטקס בכמות קטנה כדי לא להפוך את המזרן לרך ולא מספיק תומך. ריפוד המזרן חשוב מאוד שיהיה בד נושם, היפו אלרגני ולא בד סינטטי אטום, דבר שימנע מהזעת יתר על המיטה ולשינה אוורירית ונעימה.
  • תקציב – חשוב לזכור כי לא כל מזרון יקר הוא הכי טוב. לכן, בדקו היטב על מה אתם משלמים ונסו להימנע מלשלם על מוצר רק בגלל שמה של החברה שייצרה אותו. בקשו לראות מפרט מוצר, השוו בינו לאחרים ובצעו את ההחלטה גם על פי האיכות וגם על פי המחיר.

מזרנים לילדים – דואגים לבריאות של הילדים עם מזרן מותאם

בחברת קמפ דויד המייצרת מזרונים לילדים ולמבוגרים, מזרני יחיד אות מזרנים זוגיים, מזרני קפיצים, כמו גם מזרנים ללא קפיצים, או מזרני קפיצים מבודדים, במבחר עשיר איכותי ומגוון, ניתן לרכוש מזרנים לילדים בכל מידה וגודל ובהתאמה אישית. המזרנים של חברת קמפ דויד מיוצרים תחת הקפדה על תהליכי הייצור ומחומרי הגלם הטובים בעולם. כמו כן, כל המזרנים בחברה עוברים בקרת איכות קפדנית מהגבוהות שיש בענף זה.

ניסיון ו-ותק

חברת קמפ דויד ישראל הינה ותיקה בעלת ניסיון עשיר בתחום ותוכל להתאים עבור ילדכם את המזרון באיכות הגבוהה ביותר ושיענה על הצרכים האמיתיים של הילד. היכנסו לאתר החברה התרשמו מהמבחר או תגיעו לאולם התצוגה ותהנו מיחס אדיב של צוות המומחים של החברה, המבטיחים לכם קניה בטוחה, אמינה ואיכותית במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

מזרנים לילדים

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות