ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרנים בהתאמה אישית

מזרנים בהתאמה אישית

מזרנים בהתאמה אישית מבית “קמפ דויד” מייצרת מזרני איכות בגדלים סטנדרטיים ובהתאמה אישית לפי דרישות הלקוח. אם בבעלותכם מיטה בעלת צורה או גודל חריגים אין כל סיבה לוותר על המיטה רק בגלל “בעיית מזרן”. מזרן בהתאמה אישית מיוצר בהתאם למידות הרצויות ולסוג המזרון המועדף עליכם (עם קפיצים, ללא קפיצים וכדומה). למרות שהמזרנים בחדרי השינה ובחדרי הילדים מצופים במצעים ואין רואים את הבד המצפה את המזרן, שבדרך כלל צבעו לבן, יש לקוחות המעוניינים בבד ובצבע ספציפיים שיצפה את המזרן שלהם. מזרן בהתאמה אישית יכול לשלב סוג בד מסוים, צבע וטקסטורה על פי בחירת הלקוח וחומר מילוי המזרן על פי דרישה. אלו הם מזרונים שלרוב מחייבים ייצור אישי.

האם מזרנים בהתאמה אישית הם בהכרח יקרים יותר?

במידה ודרישת הלקוח היא חריגה מבחינת גודל או צורה (למשל, כאשר מדובר במיטה עגולה) או כאשר מדובר על הרכב ומינון ספציפיים החורגים מהסטנדרט, עלותם של מזרונים אלה גבוהה יותר מאשר אלו שאינם מיוצרים בהזמנה אישית. יחד עם זאת, ישנם לקוחות שמעוניינים לצמצם עלויות, לוותר על איכות הבד העוטף את המזרן אולם להקפיד על חומרי המילוי שבו. שילוב זה יכול להוזיל את עלותו הסופית של המזרן מבלי לפגוע באיכות במובן של עמידות ודרת קשיחות רצויה.

מה בנוגע ללקוחות בעלי בעיות רפואיות?

אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות וזקוקים למזרן בהתאמה אישית יוכלו למצוא את מבוקשם ב”קמפ דויד”. ייצור המזרנים עבור לקוחות אלו משקלל גם את מצבם הרפואי לרבות הבעיות האורטופדיות שלהם וגם נתוני גובה ומשקל. הוא הדבר בנוגע ללקוחות בעלי משקל עודף. אנשים הסובלים ממשקל יתר זקוקים לתמיכה מאוזנת ובריאה לגופם בעת השינה, על מנת למזער נזקים שמשקלם העודף יכול לגרום לשלד ולפרקים בהעדר תמיכה נאותה.

מזרנים בהתאמה אישית, בפרט כאשר הם מותאמים אישית למבנה הגוף שלכם או למצבכם הבריאותי, הם בבחינת כפפה ליד. הם מספקים לגופכם תמיכה מקסימאלית, איזון, ופיזור נכון של משקל הגוף. הודות לכך, אתם יכולים ליהנות משינה עמוקה, נטולת הפרעות, ולקום רעננים ומלאי מרץ לבוקר חדש

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות