ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן רך או קשה?

מזרן רך או קשה? היתרונות שבכל מזרן

כשאתם רוצים להחליף מזרן במיטה בביתכם תמיד עולה השאלה איזה מזרן לקנות רך או קשה? בכדי לענות לשאלה זו חשוב לדעת מהן היתרונות שבכל מזרן ואם הוא יכול לשרת אתכם בצורה הכי טובה ולשינה בריאה ואיכותית.

טיפים לבחירה נכונה של מזרן

הטיפ הראשון כשאתם באים לבחור את סוג המזרן ואת מידת קשיחותו רצוי שלא תמהרו. אל תשכבו על מזרן במשך 10 שניות באלכסון עם רגליים באוויר ותחליטו, תשכבו יותר, תסתובבו ותנסו לחוש את המזרן בתנוחת השינה הרגילה שלכם. מזרן שלא יתאים לכם תרגישו בין רגע. יצרני מזרנים קשיחים לא סתם עמלו על פיתוח חומרים ושיטות ייצור שונות שייתכן ואחת מהם תתאים גם לכם יותר, לכן חשוב ורצוי לקרוא ולהבין מהן סוגי החומרים המרכיבים את המזרן, איך זה משפיע עלינו ובאילו שיטות נבנה המזרן.

איכות המזרן בתפירה ובחומר

בבחירת מזרן רך או קשה, לא תמיד מזרן קשה הוא מזרן טוב. אם זה היה נכון, היינו כולנו ישנים על מזרן קשה כמו שישנו פעם. ליבת מזרן צריכה להיות קשיחה אולם רצוי שהשכבה העליונה תהיה רכה נוחה ונעימה. רצוי לבחור מזרן שהשכבה העליונה שלו עשויה ויסקו שהוא פולימר איכותי וידידותי לסביבה או לטקס שהינו חומר טבעי המיועד בעיקר לבעלי רגישויות רפואיות. על מנת שבכל תנוחת שינה האזורים שיבואו במגע עם המזרן יוכלו לשקוע קצת בתוכו, כדי שלא ייווצר עליהם לחץ אך בנוסף יקבלו את התמיכה הרצויה. כל מזרן מגיע בדרגת הקושי הייחודית רק לו, מה שראיתם, על מה ששכבתם, זה בדיוק מה שתקבלו!

מזרן רך או קשה

היכנסו עכשיו לעמוד מזרנים לפי חלוקה לרמות קושי לבחירה נכונה של המזרן הבא שלכם>>>

בבחירת מזרן שינה רך או קשה יש לקבל החלטה נכונה על פי העקרונות הבאים: ראשית מהי התנוחה השכיחה ביותר בשינה שלכם? ליושנים רוב הזמן על הבטן מזרן רך, יפגע בגב ויגרום לו לקבל קשת היוצרת לחץ בגב במקומות שונים.. השיקול השני בבחירת זוג המזרן הוא השכיבה עליו. לכרוע זה יחוש אותו הדבר כי אתם שוכבים רק על השכבה העליונה. על כן ישנה חשיבות לבדוק את קשיחות ליבת המזרן והשכבות המרכיבים אותו. במזרן בעל ליבת מזרן קשה וקשיחה תוכלו להינות יותר ולא תשקעו ובטוח תוכלו לקום מהמיטה בצורה נוחה.

חשוב לזכור כי כל מזרן קשה או רך יורד ברמת הקושי שלו משנה לשנה ועל כן בחירת מזרן קשה מלכתחילה יתרכך תוך מספר חודשים ויגיע למידת הקשיחות הרצויה עבורכם.

בחברת קמפ דיוויד, החברה המובילה בייצור ושיווק מזרנים יחיד זוגי ומסוגים שונים, מייצרת מזרנים רכים וקשים לבחירה ובהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח. כל המזרנים נושאי אחריות מלאה ולכל בעיה או תקלה תקבלו שירות מקצועי אמין ומהיר והכל במחירים מפתיעים ותנאי תשלום נוחים.
היכנסו לאתר קמפ דיוויד ברשת או תגיעו לאולמות התצוגה, התנסו במזרנים וקבלו ייעוץ מקצועי לבחירת המזרן הבא שלכם ולהנאה מושלמת.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות