ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן קשיח לשמירה על עמוד השידרה

מזרן קשיח לתמיכת הגוף בתנוחה הטבעית

אחת למספר שנים, חשוב וצריך להחליף את המזרן שלכם על מנת להמשיך וליהנות מאיכות שינה בריאה ונוחה. עם זאת ישנה חשיבות רבה בזמן השינה לתת לגוף את התמיכה הנכונה לחלקים שונים בגוף, ועל כן בחירת מזרן קשיח בעל נקודות תמיכה המפוזרות בצורה נכונה, תאפשר לכם ליהנות מאיכות שינה טובה לאורך שנים נוספות.

מזרן קשיח צריך לתמוך את הגוף בתנוחה הטבעית, בה עמוד השדרה שומר על הקימור הטבעי והקרסוליים, הירכיים, הכתפיים והראש נתמכים כראוי. אם המזרון קשה מדי הוא עלול לגרום ללחץ בנקודות מסוימות בגוף ולהתעקמות עמוד השדרה. לעומת זאת, אם המזרון יהיה רך מדי הוא לא יעניק תמיכה מספקת לאזורי הכובד של הגוף. המסקנה היא כי רכישת מזרן קשיח יוכל להעניק את התמיכה הנחוצה לגוף ולאיכות שינה בריאה ומקיימת. בחירת מזרן קשיח מיטבי יתמוך בגופכם בצורה עדינה ולא ימעך בקלות. בפועל כשתגיעו לחנות המזרנים, חשוב שתבדקו את המזרן בצורת השכיבה והשינה שלכם למשך מספר דקות ממושכות בטרם תקבלו החלטה.

מזרן קשיח

קיימים מספר סוגי מזרונים והם כוללים מזרון ספוג (גומאוויר), מזרון ביצים, מזרון ספוג עם ‘זיכרון’, מזרון לטקס, מזרון קפיצים ואף מיטת מים. לכול סוג יתרונות וחסרונות, וכמובן גם הבדלים במחיר. במקרים רבים הנוחות שמעניקה שכבת הריפוד העליונה של המזרון מוכרת אותו הכי טוב, וכאן המקום להדגיש שראוי לברר ממה עשוי הריפוד. השכבה העליונה יכולה להיות עשויה מלטקס, מחומר מילוי של כריות או מספוג עם ‘זיכרון’ למרות שרבים חושבים ששכבת הריפוד העליונה שעשויה מספוג ‘זיכרון’ או מלטקס נוחה יותר, זה לא אומר שהיא בהכרח בריאה יותר. לכן גם חשוב להיוועץ עם החברה אשר משווקת לכם את המזרון ולקבל מענה בהתאם לצרכים שלכם, למשקל גופכם, לרגשיות יתר ועוד משתנים שיעניקו לכם מזרן קשיח בעל תכונות המתאימות לכם באופן מושלם.

אחת החברות המובילות בישראל ומשווקות מגוון מזרנים מסוגים שונים ומזרן קשיח המותאם באופן אישי, היא חברת קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע”מ. החברה מתמחה בייצור מזרונים אורתופדיים מכל הסוגים והמידות, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים, רמת גימור קפדנית ומידת קשיחות מותאמת לכל לקוח ובהתאם לדרישותיו. התאמת המזרן נעשית בצורה קפדנית וצוות המומחים ילווה אתכם בכל שלב תהליך הבחירה וההתאמה. כמו כן החברה תעניק לכם אפשרות ניסיון למשך 30 יום בביתכם בהתאם לתנאי החברה. כחלק משירותי החברה, ניתן להנות גם מעסקאות טרייד אין של החלפת המזרון הישן במזרן קשיח איכותי לבחירתכם.

חברת קמפ דיוויד מציע לכם מגוון מזרנים קשיחים עם או בלי קפיצים, קפיצים מבודדים או מזרני ספוג קשיח. המזרנים מותאמים באופן אישי וניתן להזמין מזרנים במידות וגדלים שונים, לילדים, מבוגרים, מיטת יחיד, מיטה + חצית או זוגית ומגוון עשיר ומשובח של מזרנים תוצרת בית באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.
היכנסו עוד היום לאתר החברה ברשת או תגיעו לאולם התצוגה ותיהנו ממבחר עשיר ואיכותי בו תוכלו לרכוש מזרן קשיח ועמיד לאורך שנים ולשביעות רצונכם ואיכות שינה בריאה ומקיימת.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות