ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרונים עם ויסקו או בלי ? מה כדאי לנו יותר?

מזרונים עם ויסקו או בלי ?

מזרונים עם ויסקו או בלי מכיוון שעקב הכמות הרבה של סוגי המזרנים הנמצאים כיום בענף, הרי שישנו צורך בהכוונה מסוימת לגבי מזרנים מומלצים, בכדי שכל לקוח יוכל לבחור את המזרן המתאים לו ביותר. לכל אדם יש את ההעדפה האישית שלו. עם זאת, ישנם אנשים שאינם מכירים תמיד את הסוגים השונים ואת כל אפשרויות הבחירה, גם אלו שכן מכירים  ישמחו לשמוע מידע נוסף על המזרן המומלץ להם ועל בחירתם. ישנם סוגים רבים של מזרנים וקטגוריות רבות של מזרנים ועל כן דבר ראשון עלינו לבחור באיזה קטגוריה של מזרנים מומלצים אנו מתעניינים, דהיינו, עלינו להחליט מאיזה חומר אנו רוצים שהמזרן יהיה מורכב ובאיזה מבנה אורטופדי הוא יתמוך.

יחד עם זאת, ולא פחות חשוב הוא מעטפת המזרון שתבחרו כלומר שכבת הריפוד העליונה הבאה במגע עם הגוף. והכוונה ל לשכבת ויסקו או חומר אחר כדוגמת הלטקס.

מהו ויסקו?

בכדי לדעת אם לרכוש מזרונים עם ויסקו או בלי, נסביר מהו אותו חומר. ויסקו הינו חומר אלסטי דמוי ג’ל המשמש את יצרניות מזרנים לריפוד השכבה העליונה הבאה במגע עם גופנו בכל מזרן.

מזרונים עם ויסקו או בלי
אורטו מדיק ויסקו פילוטופ מזרן זוגי ויסקו אורתופדי ללא קפיצים

חומר הויסקו אשר הומצא עבור סוכנות החלל האמריקנית, הינו חומר אלסטי, רגיש לטמפרטורה ומשנה את צורתו כתוצאה מכך. במשך השינה, הויסקו מתחמם לטמפרטורת הגוף שלנו וכך בעצם הוא “מקבל” את צורת גופנו. הויסקו סופג את אנרגיית הגוף לתוכו וכך מפזר בעצם את הלחץ המופעל ע”י משקל הגוף על המזרן ולכן הוא גם מומלץ לסובלים מפצעי לחץ. כתוצאה מכך, מחזור הדם ממשיך בפעילותו הסדירה כאילו כלום לא לוחץ עליו. יחד עם זאת ובגלל שהחומר עשוי מהרכב חומרים כימיים ופולימרים לא לכל אחד מתאים לרכוש מזרונים עם ויסקו. במיוחד לאלה הסובלים מבעיות של אלרגיות שונות, קוצר נשימה ומחלות נשימתיות אחרות.

ישנם מזרונים המיוצרים מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה בהם נעשה שימוש בריפוד השכבה העליונה לכל מזרן ובכל גודל הבא במגע עם הגוף. המדובר בחומר כמו הלטקס. הלטקס הינו תרחיף של חלקיקי גומי בתמיסה מימית. הפקת הגומי מעץ הגומי הלו הוא: הוואה ברזילאית ,מתבצעת באמצעות חריצת הקליפה ואיסוף הלטקס הניגר מן הפצע בעץ. הלטקס פופולרי מאוד כיום בתעשיית מזרנים ומשמש לריפוד השכבה העליונה הבאה במגע עם גופנו. הלטקס מגיע בעוביים שונים בהתאם לדגם המזרן. שכבת הלטקס המרפדת מזרן, בשינוי משכבת הויסקו, בנויה כשכבה עם חורי אוורור על מנת ליצור גמישות ורמת אוורור גבוהה  ומן הסתם עמידות לאורך שנים. הלטקס, בשל היותו חומר אורגני, דוחה את קרדית האבק ומומלץ מאוד לסובלים מאלרגיות.

חברת קמפ דיויד הינה חברה המתמחה ביצור מזרנים מכל הסוגים ובאיכויות ללא פשרות. לחברה ניסיון עשיר בהתאמת סוג המזרן והשכבה העליונה בעיקר והמותאמת לצרכים של הלקוחות כך שכל מזרון שתבחרו בחברת קמפ דיויד ייתן לכם מענה מושלם ומשתלם לבריאות והנאה לאורך שנים.

 

 

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות