ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרון ללא קפיצים כל מה שצריך לדעת

לעיתים מזרון ללא קפיצים, ייראה מבחינה חיצונית כמו מזרון עם קפיצים. מזרנים ללא קפיצים, אינם רק מזרנים דקים מספוג פשוט, כפי שאפשר לחשוב בטעות. ישנם סוגים שונים של מזרונים ללא קפיצים: מזרוני פולימר, מזרוני ויסקו ג’ל, ועוד. ישנם  מזרנים המשלבים כמה סוגי פולימרים, ושכבת לטקס, לצד שכבת ויסקו ג’ל.

מזרון ללא קפיצים מדוע יש צורך?

לכאורה, נראה שנוח יותר עם מזרני קפיצים. מדוע מייצרים גם מזרון ללא קפיצים? לא לכל האוכלוסייה מתאים מזרונים עם קפיצים, ויש מי שיעדיפו מזרון שאין בו קפיצים. כאשר סובלים מבעיות בגב, עדיף לישון על מזרן קשה יותר, ולכן עדיף מזרן ללא קפיצים, שהמילוי שלו קשה יותר ממזרן עם קפיצים. גם המזרון עליו ישן התינוק, לא יהיה מזרן קפיצים, אלא מזרן העשוי מספוג איכותי.

מה תהיה הליבה של מזרונים ללא קפיצים?

ליבה של מזרון ללא קפיצים, שונה באופן מהותי מליבה של מזרון עם קפיצים. הליבה העיקרית של מזרונים אלו תהיה שכבה של ספוג עבה במיוחד. הספוג, עשוי מפולימרים מעובדים מסוגים שונים. מה שהופך את ההבדל בין המזרנים השונים, הוא סוג הפולימר ממנו עשוי הספוג. סוגי הפולימרים השונים נבדלים בתכונות, ולכל סוג של פולימר יש צבע אחר.

מזרוני ג’ל ויסקו ללא קפיצים:

מזרון ללא קפיצים, המבוסס על מילוי של חומר ויסקו ג’ל, הינו מזרון נעים ונוח. חומר הויסקו ג’ל, נותן תחושה נעימה לגוף ולגב, לא פחות מאשר הקפיצים שבמזרון. כאשר המזרן עשוי מחומרים משולבים, מומלץ לשים את חומר הויסקו ג’ל כשכבה עליונה. יהיו סוגי מזרנים שונים שכל ההרכב שלהם יהיה בעיקר חומר ויסקו ג’ל. גם במזרוני לטקס, אפשר לשים שכבת ויסקו מלמעלה.

חשוב מאוד לבחור חומר מתאים לשכבה העליונה:

מה שיוצר את תחושת הפינוק והנעימות בשכיבה על מזרון ללא קפיצים, הוא השכבה העליונה, הבאה במגע עם הגב. לכן, כאשר מזמינים מזרון מיוצר ומותאם אישית, מומלץ לחשוב היטב איזה חומר לשים בשכבה העליונה. בדרך כלל, השכבה הבסיסית והעיקרית תהיה הספוג, אך מעליו יהיה חומר רך ונעים.

מזרון ללא קפיצים

ראו גם: מזרנים ללא קפיצים

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות