ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

ויסקו – המזרן האחרון שתקנו!

בעקבות התפתחות הטכנולוגיות בעולם והכנסת חומרי גלם זמינים, פותחו בענף המזרונים, סוגים שונים של מזרנים הנותנים מענה לצרכים המשתנים אצל בני האדם, במטרה לשפר את איכות החיים ולשמור על בריאות הגוף והנפש. אחת הפיתוחים בתחום שנעשה בארה”ב היה ייצור מזרני ויסקו.
מזרוני ויסקו עשויים מחומר אלסטי דמוי ג’ל אורטופדי, הסופג לחצים וככזה מזרן הויסקו מפחית את לחצי הגוף במהלך השינה ומאפשר שינה רגועה ונינוחה. המזרנים עטופים בבדים נושמים אשר מדיפים לחות בצורה מהירה. רמת התמיכה האורטופדית מדויקת, על פי מבנה הגוף של כל מי ששוכב עליו ,על כן המזרן מסופק בהתאם למשקל השוכב:. התנגדות המזרון הנמוכה מאפשרת לדם לזרום גם בעורקים אשר פלג הגוף שלהם נמצא על המזרון. בשל טכנולוגיות מתקדמות אלו שמציע המזרון עלותו אינה זולה, אך זהו מזרון החלומות האידאלי עבור כל אחד. בחירה במזרון ויסקו ולאחר שתרגישו את השינה עליו יהיה בהחלט המזרן האחרון שתקנו!

ויסקו – הספוג החכם

חומר הויסקו נקרא גם “הספוג החכם”. כינוי זה ניתן לוח משום שחומר הויסקו הוא שגורם למזרון להיות קשיח כשהוא ריק, ולהתייצב בהתאם לחום גופו של השוכב עליו בזמן אמת. היתרונות הם כמובן הרגשה של יציבות, תחושת ריחוף, הדם זורם טוב יותר בגוף, השרירים רפויים מה מאפשר לגוף לנוח בצורה האופטימלית ביותר ולקום לבוקר חדש מלא באנרגיות אחרי מנוחה מלאה.
בחברת קמפ דויד המתמחה בייצור מזרנים בודדים וזוגיים מסוגי שונים, ניתן לרכוש מזרנים המיוצרים עם מילוי הויסקו באיכות גבוהה ביותר ובמחירים משתלמים במיוחד. חברת קמפ דויד מייצרת מזרנים המתאימים לכלל בעיות או כאבי הגב השונים ומתאימה באופן אישי את המזרנים, להקלה בלחצים ותמיכה מיטבית. כחלק ממגוון עשיר של מזרנים תוכלו להתרשם ממספר סוגי מזרני ויסקו. חלקם ללא קפיצים וחלקם עם קפיצים ויש כאלה עם קפיצים מבודדים. בכל מזרן כזה תמצאו 5 אזורי תמיכה המעניקים לגופנו את תחושת הנינוחות ובעצם גורמים למנוחה כללית של הגוף והשרירים.

מזרן ויסקו קונים רק אצל המומחים!

חברת קמפ דויד מעניקה אחריות מלאה ושירות עד 20 שנה לכל סוגי המזרנים שלה לרבות מזרני ויסקו ליחיד או זוגי. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר החברה או להגיע לאולם התצוגה ולבחור את מזרון ויסקו הטוב והמותאם ביותר עבורכם. צוות החברה יסייע לכם בבחירה בהתאם לצרכים שלכם, לגדלים של המיטות שלכם, על מנת להבטיח לכם קניה בטוחה, איכותית ומושלמת.

מזרן ויסקו

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות