ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

בחירת מזרון מתאים לספורטאים מה חשוב לדעת?

מזרון מתאים לספורטאים כיצד בוחרים?

בחירת מזרון מתאים לספורטאים תלוי בעיקר בסוג הפעילות הספורטיבית שמבצעים. עם זאת, קיימים הרבה סוגים של מזרון מתאים לספורטאים וקל מאוד להתבלבל. יש סוגי מזרנים רבים בשוק, במידות שונות ומחומרים שונים, אך לא כל מזרן הוא מזרן מתאים לספורטאים או לסוג  הפעילות הספורטיבית. יש לקחת בחשבון כי מזרנים שלא עוצבו במיוחד כמזרנים מתאימים, עשויים להיות בעייתיים בזמן התרגול בגלל שהם דקים מדי, מחליקים, שוקעים ובד”כ עשויים מחומרים שמתפוררים מהר. הבדלים אלו מורגשים מאוד בזמן האימון, ויש להם גם תפקיד בלתי נמנע לבלום ולתמוך בו זמנית את גופנו.

מזרון לספורטאים כל הפרמטרים :

במידה והחלטתם שלא להתפשר על איכות המזרן, קמפ דיויד מציעים לכם מבחר עשיר ואיכותי של מזרונים המתאימים לספורטאים. בבחירת מזרנים קשיחים לספורטאים חשוב לדעת את ההבדלים ביניהם:

  • מזרון לפעילות ספורטיבית מסוג יוגה: המדובר במזרון דק בעובי של 6 מ”מ עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה ולגוף. המזרן מעוצב בצורה גלית משני צדדיו ונוגד החלקה, ולכן מושלם עבור אימוני יוגה או אימוני פילאטיס המשלבים תרגילים בעמידה ושיווי משקל, מתאים לשימוש מעל שטיחים או משטחים מרופדים.
  • מזרון סקאי עבה: מזרן עבה, בעובי 20 מ”מ, דחוס מאוד ועמיד. מזרן זה משמש לרוב כעמדת קבע בסטודיו, שוקל יותר ממזרן רגיל, ויכול להחזיק במשך שנים בלי בלאי. המזרן מרופד בסקאי וקל מאוד לניקוי.
  • מזרון אוויר: מזרן עבה העשוי גומי אוויר בעובי 16 מ”מ, בעל תמיכה כפולה המבודד לחלוטין מהרצפה. מזרנים אלה נוחים מאוד ומרופדים כך שלא תורגש אי נוחות במגע עם המשטח הקשה בתרגילי הספורט השונים.
  • מזרן פילאטיס נתלה: מזרן אקולוגי וידידותי לסביבה שאינו מכיל חומרים כימים ופלסטיים כמו לאטקס, PVC, וכלוריד הנפוצים במזרנים צבעוניים אחרים. מזרן המיוצר במיוחד עבור שיטת פילאטיס, מגיע בעובי של 10 מ”מ ובאורך ורוחב סטנדרטים המתאימים לרוב האוכלוסייה. המזרן מורכב מגומי דחוס מאוד, המונע את תופעת ה”שקיעה” לתוך המזרן, מספק תמיכה לגוף  ובידוד מוחלט. קל לתחזוקה וניקוי.

 

בחברת קמפ דיויד, חברה המתמחה בייצור מזרונים מכל הסוגים ובאיכות ללא פשרות תסייע לכם בבחירות מזרון מתאים לספורטאים. החברה מייצרת ומשווקת את המזרונים בכל הגדלים ובהתאם לצרכים והנוחות של הלקוחות. היכנסו לאתר החברה או לכל חנות מורשית התייעצו עם צוות העובדים המיומן ותבחרו לעצמכם מזרן מתאים לספורטאים בהתאם לצרכים ומידת הנוחות שתדרשו. כל זה במחירים סבירים ובתנאי תשלום נוחים ואחריות מלאה.

 

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות