ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מהם היתרונות של מזרני ויסקו? למה הוא כל כך מומלץ?

מזרני ויסקו ידועים באיכות הישנה שהם מעניקים לכם הודות ליכולת התמיכה שלהם בגוף וביכולת לזכור את קווי המתאר שלו.

מזרני ויסקו בנויים באופן כזה שבו שכבת הויסקו היא השכבה החיצונית הבאה במגה עם הגוף שלנו. שכבה רכה, מפנקת וכל זאת לא על חשבון תמיכה ואיכות.

למה הכוונה?

מזרני ויסקו מורכבים חומר גמיש, אלסטי, דמוי ג’ל, שפותח עבור נ.א.ס.א. הוא בעל רגישות גבוהה לטמפרטורה ובכל יכולת לשנות את צורתו בעקבות שינוי לחץ וטמפרטורה. זו הסיבה שהוא התאים כל כך לשימוש סוכנות החלל האמריקאית. העובדה שאנו יכולים להשתמש בו על בסיס יומיומי ללא כל קשר לנ.א.ס.א היא בבחינת רווח נקי שלנו. מזרון ויסקו הוא “מזרן זוכר” במובן כל טביעת הגוף שלנו על גבי המזרן נחרטת בו. הוא זוכר את הגוף שלנוף את קווי המתאר של הגו שלנו, ואת נקודות הלחץ שהוא יוצר על גבי המזרן. כל המידע הזה, “נספג” לתוך ה”זיכרון” של מזרני ויסקו , עובר “עיבוד מידע” והתוצאה? פיזור נכון ובריא של משקל הגוף שלכם על גבי המזרן. במילים אחרות: כאשר אנחנו שוכבים על המזרן, משקל הגוף שלנו + קווי המתאר שלו מפעילים עליו לחץ לא אחיד. ישנם מקומות בהם הגוף שוקע יותר וישנם מקומות בהם הגוף מפעיל פחות לחץ. היכולת של חומר אלסטי זה הקרוי ויסקו הוא “לעבד” את נתוני הגוף ולפזר את הלחץ שיוצר משקל הגוף שלנו על גבי המזרן בצורה אחידה ומאוזנת יותר תוך מתן תמיכה לגוף, מניעת היווצרות מרכזי כובד וכדומה. והתוצאה? שינה איכותית ורציפה והתעוררות מחודשת כוחות לקראת היום הבא.

ויש גם יתרונות בריאותיים

ראשית- השינה לכשעצמה היא חשובה מאוד. היות ואנו ישנים מבלתי לתת על זה את הדעת, פשוט כי זה טבעי לנו, זה המקום לציין כי בדומה למזון ולמים, העדר שינה מוחלטת לאורך זמן (מדובר בכמה ימים ספורים, אגב) יכול לגרום למוות. הגוף פשוט קורס. היות ואורח החיים שלנו מאפשר לנו לישון ומאפשר לגוף שלנו “לטעון את המצברים” שלו היטב, הרי שיש לנו פריבילגיה בנוגע לאיכות השינה ולטיבה ויש לנו היכולת להעניק לעצמנו איכות שינה ברמה גבוהה ובריאה. כאן נכנסים לתמונה מזרני ויסקו: שינה רציפה ונטולת הפרעות או יקיות מיותרות, תמיכה מלאה ובריאה מבחינה אורטופדית בגוף שלנו – בזמן שאנו ישנים הגוף שלנו רפוי לחלוטין. אלו מכם בעלי המשקל העודף מכירים היטב את הנטיה של הגוף לייצר מרכזי כובד על גבי המזרן . מרכזי כובד אלה גורמים לנו לקום רצוצים, עייפים,ולסבול מכאבי מפרקים, גב, עצמות, שרירים וכדומה. פיזור נכון של משקל הגוף, תוף מתן תמיכה מושלמת גם לבעלי המשקל הכבד זהו יתרון של ממש. מזרון ויסקו מצוין גם לאלו מכם שסובלים מפצעי לחץ או נאלצים לבלות מספר רב של שעות בשכיבה על גבי המזרן (למשל, בעקבות החלמה מניתוח וכדומה). שכיבה ממושכת על מזרן ויסקו מונעת מלכתחילה היווצרות של פצעי לחץ. שכיבה על מזרוני ויסקו דואגת לפיזור נכון של משקל הגוף, מניעת פצעי לחץ או מניעת החרפת הפצעים הקיימים ותפקוד בריא של מחזור הדם. מזרן ויסקו מעניק תמיכה מושלמת ובריאה לגוף ומאפשר לכם לקו רעננים ומלאי מרץ ליום חדש.

מזרני ויסקו

ראו גם: מזרן ויסקו

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות