ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן נכון – כיצד נבחר?

מזרן נכון – כיצד בוחרים מזרן נכון בשבילכם?

מזרן נכון בחירת מזרן מותאם אינו דבר של מה בכך. החלפת מזרן מתבצעת בין 10-15 שנים בממוצע, אך יחד עם זאת, ככל שאנו מתבגרים, גופנו נהיה רגיש יותר לשינויים קלים. כך שאם אתם מתעוררים עם כאבי גב, יתכן ונדרש להחליף את המזרן שלכם. כמו כן עם השנים המזרן נעשה כבד יותר כי הוא התמלא בזיעה, קרדית אבק, ואפילו חלקיקי עור, לכלוך וסתם אבק. דבר זה יכול גם להזיק מבחינה בריאותית במיוחד לאלו בעלי בעיות בדרכי הנשימה.

הגיע הזמן להחליף מזרן

אז הגעתם להחלטה להחליף מזרן חשוב שתבדקו מספר דברים עד לרכישה עצמה. כמו למשל, על איזה מזרן אתם חושבים ללכת? מה התקציב שלכם? ומה המידות של מסגרת המיטה עליה תניחו את המזרן החדש?
לאחר שיש לכם את כל הנתונים הנדרשים, חשוב לבחור בחנות בעלת ניסיון וידע נרחב על מנת לקבל את המוצר הטוב ביותר עבורכם. ואולי יותר חשו מכך, המזרן המותאם לכם על פי הצרכים שלכם.
כיום מזרן טוב מיוצר בשילוב חומרים בעלי איכויות שונות. יש עם קפיצים ויש עם קפיצים מבודדים ויש משכבות ספוג וחומרים בעלי עמידות ונוחות מקסימלית. אלה האחרונים משתייכים לקבוצת מזרנים אורטופדיים. אז מה מתאים עבורכם?
ראשית התנסו בדגמים ובמבחר שמציעה החנות, כלומר שכבו על המזרן שנראה לכם בתנוחת השינה הרגילה שלכם. בדקו אם אזורי התמיכה לגופכם מתאימה ובעיקר נוחה ותומכת. אחר כך בדקו את סוגי החומרים ועמידותם החל משכבות הספוג ודרגות הקושי שלהם או בקפיצים וממה הם עשויים. ולבסוף חשוב גם לבדוק את בד עטיפת המזרן שיהיה מספיק מאוורר ומידת הצפיפות שלו תמנע צבירת אבק וספיגת זיעה ובכך למנוע עובש ולחות שיגרמו לריחות רעים ואף יזיקו לדרכי הנשימה שלכם.
אחרי שבחרתם את המזרן הטוב עבורכם, בדקו ושאלו שאלות הקשורות באמינות החנות והחברה המייצרת, קבלו מפרט על חומרי המזרן, בדקו את סוג האחריות והשירות הניתן לאחר הרכישה ורק אז תגיעו להחלטה.
חברת קמפ דויד, מייצרת מזרנים בישראל ובעלת ותק וניסיון עשיר בענף מזה שנים רבות. בעזרת צוות עובדים מיומן ומקצועי תוכלו לקבל מזרן איכותי, נוח ואורטופדי שיענה בדיוק על הצרכים שלכם . יחד תוכלו לבחור מבין המבחר הרב את המזרן הכי נוח והכי בריאותי שאפשר. יחד עם זאת, ניתן לפי הדרישות והצרכים שלכם לייצר עבורכם מזרן איכותי בהתאמה אישית.
חברת קמפ דויד, מקפידה על תהליכי ייצור ועל איכות וטיב החומרים מהם עשויים המזרנים כאשר כל מזרן המיוצר בחברה עובר תהליך של בדיקה ועמידה בתקנים ובכל שלב ושלב בייצור ועד לאספקת המזרן לבית הלקוח. על כן חשוב להשקיע במזרן מותאם ונוח עבורכם. כי לא כל יום קונים מזרן וחושב שהמזרן החדש שתקנו ישרת אתכם נאמנה עוד שנים רבות.

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות