ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן ללא קפיצים או מזרן עם קפיצים, מה עדיף?

כשאתם מרגישים כי הגיע הזמן להחליף את המזרון שלכם בבית, חשוב לדעת כי מזרון טוב באיכות גבוהה אמור לשרת אתכם מספר שנים רב ועל כן יש חשיבות רבה לבדיקה יסודית בטרם תחליטו לקנות מזרון. הדילמה קשה עוד יותר כשאתם שואלים את עצמכם מה עדיף לרכוש, מזרן ללא קפיצים או מזרן עם קפיצים?

תהליך הבחירה למזרן

בתהליך הבחירה חשוב ראשית לבחור לרכוש את המזרן בחברה המתמחה במכירת מזרנים, ספות נוער ומיטות. שכבו על כמה מזרנים בתנוחת השינה הקבועה שלכם, הרגישו את הנוחות והקשיבו להמלצות של צוות החברה. את הרכישה בצעו רק מחברה רצינית ומוכרת המעניקה אחריות מלאה ושירות איכותי. יותר שנות אחריות מעלה את רמת הביטחון באיכות המוצר. חברה הנותנת יותר שנות אחריות, מאמינה במוצר שהיא מייצרת.

מזרן עם קפיצים, או מזרן ללא קפיצים?

השלב הבא בבחירת סוג המזרן עם קפיצים או ללא קפיצים, מחייב להבין את ההבדלים. במזרן קפיצים הגוף נתמך על ידי “ראשי הקפיצים” עליהם פרוסה שכבת הנוחות העשויה מספוג איכותי ויסקו/לטקס, או ספוג פולימרי אחר בעל דרגת קשיחות משתנה. אם תרצו מזרן קפיצים, הקפידו על שילוב טכנולוגיה המונעת תזוזת צד אחד במזרן, כשמזיזים או קמים מצדו האחר. מומלץ לרכוש מזרן קפיצים מבודדים המבטיח את התכונה הזו. במזרן ללא קפיצים התמיכה הינה על שטח מקסימלי, הומוגנית יותר והמזרן גמיש וללא תחושת קפיציות. סוג מזרן המומלץ על ידי היצרנים על מנת להבטיח לכם תמיכה מלאה, בריאות, ותמורה מלאה לכספכם.

אם כך, מה עדיף, מזרן ללא קפיצים או עם? מאחר וכל גוף בנוי אחרת ויש כאלה המעדיפים רמת נוקשות שונה וסוג של מזרן, חשוב להבין: מזרני קפיצים מתחלקים לשני סוגים. הסוג הראשון מזרני קפיצים מבודדים והסוג השני מזרני קפיצים משולבים. ההבדל בין שני הסוגים הוא בדרך הייצור שלהם. שניהם מספקים רמות קשיחות שונות המכתיבות את רמת הנוחות בהתאם למבנה האנטומי של גופכם. בעבר השינה על מזרני קפיצים נחשבה לשינה לא איכותית. בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית בתחום , קיימים היום מזרנים אורטופדיים איכותיים עם קפיצים שמספקים תחושת רכות, תמיכה מקסימלית ויחד עם זאת גופנו נהנה משינה ערבה ושלווה.

מצד שני, מזרנים ללא קפיצים נבדלים ברמת הקשיחות. מזרנים ללא קפיצים הינם מזרנים העשויים מחומרים איכותיים ונחשבים לעמידים, יותר ובתנאי שמתחזקים אותם כראוי. מזרנים ללא קפיצים מתאימים לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות ומעודף משקל. גם כאן, לא מרגישים בצד אחד של המזרן תזוזות מהצד השני שלו. מזרנים ללא קפיצים עשויים מפולימרים והציפוי לרוב יהיה לטקס או ויסקו המעניקים סוג של רכות אופטימלית למזרן.

חברת קמפ דויד המתמחה בייצור, ושיווק מזרנים מכל הסוגים עם וללא קפיצים, מציעה לכם מגוון עשיר ומובחר בגדלים שונים ובהתאמה אישית על מנת שתוכלו לבחור את הטוב ביותר במחיר הכי משתלם. היכנסו לאתר החברה או תגיעו לאולם התצוגה, התרשמו מהמבחר האיכותי, ובחרו את המזרון המתאים ביותר עבורכם ושעונה על הצרכים שלכם. כל מזרני החברה נמכרים באחריות מלאה של למעלה מ-20 שנה ובשירות איכותי ללא פשרות במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

מזרן ללא קפיצים

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות