ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרני ילדים לגילאי 3-8: מה חשוב שתדעו?

מזרני ילדים לגילאי 3-8

ראשית, חשוב לדעת כי ההמלצה האורטופדית לילדים עד גיל 14 כי להימנע משינה על מזרן קפיצים. עד גיל 14 מומלץ לילדים ונוער לישון על מזרון ללא קפיצים, כאשר ניתן לשלב בו גם שכבת לטקס נעימה ומפנקת. אם כבר יש לכם מזרון ילדים איכותי ואתם רוצים לשדרג אותו- הנחת שכבת לטקס או ויסקו על גבי המזרן הקיים תעניק לילדיכם תחושה של מזרן חדש ומפנק.

מזרני קמפ דויד
מזרונים איכותיים לילדים

מה חשוב לדעת טרם רוכשים מזרני ילדים?

אנו נוהגים לחלק את גילאי הילדים ונוער לשלוש קבוצות עיקריות, כאשר קבוצה אחת מתייחסת לילדים לגילאי 3-8, קבוצה שנייה מתייחסת לילדים בגילאי 8-12 וקבוצה שלישית מתייחסת לילדים בגילאי 12-18 (נוער).

מזרני ילדים בגילאים 3-8

ההמלצה האורטופדית היא מזרון ילדים רך, מזרון ללא קפיצים משולב בשכבת לטקס עבה. שכבת הלטקס מספקת רכות נעימה ומפנקת, ובו בזמן, היות והיא עשויה גומי טבעי אנטי בקטריאלי, היא מסייעת למניעת הצטברות קרדיט האבק במזרן. לרוב, משקל גופם של ילדים בגילאים אינו כבד דיו על מנת למעוך ספוג קשה. עובי של מזרן מומלץ נע בין 10-18 ס”מ. חשוב לתת את הדעת כי בגילאים אלה גופם של ילדים ובני נוער עובר שינויים פיזיולוגיים תכופים, ובסיכומו של דבר, גילאים אלה הם שמעצבים את יציבתו של השלד- יציבה התלווה אותו כבוגר למשך כל ימי חייו. לכן חשוב להקפיד עשרת מונים על בחירת מזרני ילדים איכותיים, התומכים היטב בגופו של הילד, ומפזרים נכון את משקל גופו ומאפשרים התפתחות תקינה ובריאה.

לקטגוריה המלאה של מזרני ילדים >>>

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות