ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרן ללא קפיצים – שינה איכותית על מזרן יציב ונוח

שעות רבות מתוך היממה אנו מבלים בשכיבה על המזרן, על כן רצוי כי נבחר את המזרן הטוב ביותר עבורנו.

מזרן ללא קפיצים עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורכם. רבים מאתנו מבלים שעות מתוך היממה בשנת הלילה על המזרן במיטה. שעות אלו הינן קריטיות לבריאותנו. מחקרים רבים נעשו ועדיין נעשים על מנת לגלות את רמת החשיבות של שנת לילה רציפה ומספקת עבור בריאותינו הנפשית והפיזית. נראה כי ככל שנעשים יותר מחקרים כך אנו מגלים עוד תחומים רבים ונוספים שעליהם משפיעה שנת הלילה באופן חיובי.

על מנת לוודא כי השינה שלנו תהיה רציפה ואיכותית, יש לעשות מאמץ להתאים לנו את המזרן שיהיה נוח ביותר עבורנו. חשוב להבין כי אין מזרן אחד אשר יהיה נוח עבור כל האוכלוסייה ועל כן יש לבדוק מהו המזרן הנוח ביותר עבורי.

המזרנים נבדלים זה מזה מסוג החומר שממנו הם עשויים, עם קפיצים או בלי קפיצים ודרגות הקושי השונות של המזרנים השונים.

מזרן ללא קפיצים

בקטגורית המזרנים ללא קפיצים נוכל למצוא סוגים שונים ברמות שונות של איכותיות מזרן. ישנם את מזרני הספוג המוכרים לנו מפעם. כמובן שגם בתוך קטגורית מזרני הספוג קיימים מזרנים מסוגים שונים.  בנוסף למזרני הספוג ישנם מזרנים ללא קפיצים שפותחו בשנים האחרונות על ידי מיטב החוקרים על מנת למצוא מזרן אשר יספק את התמיכה הטובה ביותר לגופנו לרוב הם יהיו עשויים מלטקס או ויסקו.

מזרן ללא קפיצים יכול להיות גם מזרן אשר מורכב מחומר הויסקו, החומר שקיבל את הכינוי, חומר זוכר. מזרנים אלו הנמכרים בדרגות קושי שונות בהתאם לצורך הלקוח, טומנים בחובם תכונה ייחודיות של קבלת צורת הגוף כאשר משקל הגוף מושם על המזרן.

ישנם אנשים אשר מוצאים כי מזרנים אלו עוטפים את גופם ומספקים לו תמיכה באופן אופטימלי ואידיאלי.

כאמור, אין מזרן אחד אשר יהיה נוח ומתאים לכולם. חשוב לבדוק ולראות מהו המזרן אשר מספק לך את התמיכה הטובה ביותר, מזרן שיאפשר לך לקום רענן בבוקר מבלי לסבול מכאבי גב. מדהים לראות לעיתים את ההשפעה המשמעותית שיש למזרן על איכות השינה.

מזרן ללא קפיצים

ראו גם: מזרנים ללא קפיצים

מזרנים לילדים
5/5

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות