ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מיטה זוגית מרופדת

מיטה זוגית מרופדת היא מיטה המועדפת על הרבה זוגות. מדובר במיטה מזמינה, נוחה, נעימה ומפנקת במיוחד, כאשר אפשרויות העיצוב רבות מאוד וכך ניתן להתאים את המיטה לכל שאר הרהיטים שבחדר.

מציג את כל 14 התוצאות

המיטה המרופדת יכולה לכלול גם את ראש המיטה המרופד, את הריפוד של המסגרת של המיטה, ועוד, כך שעולם האפשרויות גדול ומגוון, ולפעמים צריך לעבוד קשה, עד שמגיעים אל הבחירה הנכונה והחכמה, אך ההשקעה משתלמת. המיטה הנוחה מהווה פיצוי הולם ומושלם על כל הטרחה, העמל והריצות אשר התייגעתם למענה.

מיטה זוגית מרופדת מבית קמפ דיויד

כפי שכבר ציינו לעיל, מדובר בבחירה מאוד מבלבלת מצד אחד, היות קיים כיום היצע ענק של מיטות בגדלים שונים שמציעים אפשרויות שונות, ריפוד שונה וכמובן צבעים, סגנונות וטקסטורות שונות זו מזו. מלבד הבלבול שכל זה יוצר, אנחנו יודעים כי מלבד האלמנטים העיצוביים של המיטה הזוגית המרופדת, קיימים דרישות רבות נוספות מהמיטה ואלו הופכות אותה לבחירה מאוד משמעותית ומהותית, כאשר המיטה אמורה להתאים לנו ולשמש אותנו לאורך זמן.
אז איך בוחרים?
• מודדים את החדר – ראשית, המיטה חייבת להתאים לחדר מבחינת הממדים שלה. אתם חייבים למדוד את החדר ולבדוק מה המיטה שתיכנס בה היטב ולא תתפוס מקום על חשבון רהיטים או שטח אחר נחוץ וחשוב בחדר. חשוב שהמיטה תתמזג בחלל ולא תהיה מגושמת ודומיננטית מידי.
• בודקים את הצבעים השולטים בחדר – חשוב מאוד לתת את הדעת לצבעים ששולטים בחדר ועל פי זה להתאים את המיטה ואת הריפוד כדי שהיא לא תיראה כמו עוף מוזר בחלל. אם אתם לא מתכננים להחליף את כל מה שיש לכם בחדר, כמו וילונות, שטיחים, ארון, שידה וכו’ שיהיו מתאימים כולם למיטה החדשה, עליכם לבחור את המיטה שתתמזג היטב עם כל מה שכבר נמצא בחדר.
• בוחנים מה הם הרגלי החיים – המיטה חייבת להתאים מבחינת הרגלי החיים בבית. אם אתם נהנים לקרוא במיטה כדאי להשקיע בראש מיטה מרופד שיהיה נעים ונוח להישען עליו, וכן על זה הדרך.
• ‘טועמים’ את המיטה בחנות – כדי לדעת אם המיטה מתאימה לכם באמת, כדאי פשוט ‘לטעום’ אותה. לנסות לשכב עליה ולהחליט האם היא אכן מתאימה לכם.

צרו עימנו קשר

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות